Dæk til PGO Hot50
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 11-11-04 00:53

½øjs@

Jeg har "tilbudsmodellen" af en Hot50 og jeg er ret træt af de dæk der
sidder på den. Bare det er lidt vådt, føles det som om den skrider i
svingene, og jeg er da stået af i et sving, hvor der var et dæksel. Den
lokale knallertpusher siger, han kun har de dæk, men findes der ikke nogle
bedre, og er jeg den eneste, der har det problem?

/Ole

Fra : IzNoGoUd

Dato : 14-11-04 12:04

On Thu, 11 Nov 2004 00:52:31 +0100, "/Ole \(6000\)"
<ole_ryo_FJERN_@_DETTE_stofanet.dk> wrote:

> [...]
>lokale knallertpusher siger, han kun har de dæk, men findes der ikke nogle
>bedre, og er jeg den eneste, der har det problem?

Ja du skal nok ikke gå til din knallertforhandler, min aner ikke en
skid om dæk og påstår at der kun findes 1 slags!

Jeg blev nød til at skifte bagdækket på min Hot50, jeg var strandet i
Middelfart
Så jeg ringe lige rundt, og de eneste der lød til at have lidt
forstand på knallertdæk var Middelfart Dækcenter, jeg fik en god
behandling og det lød til at de også vidste noget om knallertdæk, så
gik det også hurtigt 10 minutter, jeg havde selvfølgelig hjulet under
armen! prisen var jeg også tilfredsmed 316,- incl montering, ny ventil
og en lille skruetrækker til ventilen!

Men nu skal dækket stå sin prøve i regn og dårligt vejr, og jeg er
meget spændt på om det skrider i lidt vådt vejr.

Så du skal nok prøve at opsøge et dækcenter nær dig og snakke lidt med
dem!

best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*
"All your base are belong to us"