Command & Conquer
Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 11-11-04 00:24

Er der nogen her i gruppen der kan sige mig om der er et nyt spil på vej i
denne serie?

Der plejer jo af og til at komme nyheder i denne fantastiske serie, men jeg
synes at det er ved at være en del tid sigen CCG og ZH udkom.....dem kan man
naturligvis stadig spille, men det kunne jo være spændende med lidt
fornyelse

På forhånd tak!

Mvh
Morten

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-11-04 07:20

"Morten Munk-Jensen" <munk_jensen@-detteskaltagesvæk-yahoo.dk> skrev i en
meddelelse news:4192a303$0$58383$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Er der nogen her i gruppen der kan sige mig om der er et nyt spil på vej i
> denne serie?

Jeg skrev for ikke så længe siden til EA Games for at høre om de kunne
bekræfte rygtet omkring et nyt Red Alert,
De ville ikke bekræfte noget, ej heller afkræfte det.

> [...]
man
> naturligvis stadig spille, men det kunne jo være spændende med lidt

Der er jo også andre spil en CCG og ZH i serien
Du kan finde en del mods til alle spillene i serien, på den måde kan du
forny spilleglæden.

Mvh
Benjamin

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 12-11-04 16:52

"Morten Munk-Jensen" <munk_jensen@-detteskaltagesvæk-yahoo.dk> wrote in
message news:4192a303$0$58383$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> jeg synes at det er ved at være en del tid sigen CCG og ZH udkom.....dem
> kan man naturligvis stadig spille, men det kunne jo være spændende med

Der var på et tidspunkt et billede på et website (ca. 2måneder siden) med en
plakat for Command & Conquer - Tiberian Dawn (taget med digital camera),
hvilket måske er det næste spil i denne serie.

(Det første Command & Conquer som vi kender det - der kom efter Dune 2, har
ogås titlen C&C: Tiberian Twilight...Og ja. så er der jo Command & Conquer:
Tiberian Sun)

Men lige nu tror jeg holdet bag har rigeligt travlt med at få færdiggjort
Lord of the Rings: The Battle for middleearth, som kommer på gaden omkring
d. 9/12! Det ser jeg også meget meget frem til, og håber det bliver lige så
fedt som Command & Conquer spillene.

Mvh. Martin

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-11-04 17:15

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> plakat for Command & Conquer - Tiberian Dawn (taget med digital camera),
> hvilket måske er det næste spil i denne serie.

Tiberian Dawn er et kælenavn for det første spil i serien.

> [...]
har
> ogås titlen C&C: Tiberian Twilight...Og ja. så er der jo Command &

Ikke helt sandt, der var en overgang en stærk overbevisning om at der ville
komme et C&C spil med titlen Tiberian Twilight, men det så aldrig dagens
lys.
Dog findes der et mod med den titel, men der er intet nyt at hente der.

> [...]
> d. 9/12! Det ser jeg også meget meget frem til, og håber det bliver lige

Ja det bliver spændende at se hvordan det spil kommer til at tage sig ud på
markedet, omend ikke andet så kommer det til at sælge på titlen alene.

Mvh
Benjamin

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 13-11-04 11:29

> [...]

> på
> markedet, omend ikke andet så kommer det til at sælge på titlen alene.

Hmm nå men så må jeg have byttet rundt på ordene "Dawn" og "Twilight".. men
billedet af den plakat, taget med digital camera til en eller anden
konference var nu ægte nok.. om de så gider at lave det eller ej, det er
spørgsmålet..

Søgning på google.com efter "Command & Conquer 2" burde kunne finde dette
billede frem, men jeg orker ik lige selv at gøre det lige nu

Mvh. Martin

Fra : Karsten Hindkær

Dato : 11-12-04 17:14

EA har officielt bekræftet at de er gået i gang med en efterfølger til C&C
Red Alert-serien, men ingen antydninger af hvornår den kan forventes klar.
http://www.hindkaer.dk