Volvo 940...Centrallås
Fra : Kim S

Dato : 11-11-04 00:09

Er det normalt, at man næsten skal stå og fedte med
fjernbetjeningen til centrallåsen helt ind ad vinduet, før
den virker ?
Jeg har checket batteriet i fj.betj.
Har 2 fj. betjeninger. Den ene virker fra ca. ½ meters afstand
til bilen, og den anden skal næsten ind ad vinduet før den virker.
På min Volvo 460 virker de på 20-30 mtr. afstand.

Mvh, Kim

Fra : Niels Bengaard

Dato : 11-11-04 18:07

> [...]
> til bilen, og den anden skal næsten ind ad vinduet før den virker.
> På min Volvo 460 virker de på 20-30 mtr. afstand.

Det er ikke normalt, er det original Volvo eller hvad?

Niels

Fra : Kim S

Dato : 11-11-04 21:24

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke normalt, er det original Volvo eller hvad?

Det er originalt det hele..

Mvh, Kim

Fra : Niels Bengaard

Dato : 12-11-04 00:26

> Det er originalt det hele..

Har det altid været sådan?
De burde virke 3-4 meter fra bilen, bedst når man står ud for førerdøren.

Niels