SCO årg. 57
Fra : JS

Dato : 10-11-04 23:06

Har netop købt en SCO knallert årg. 57, men den er utæt i benzinhanen. Er
der nogen der ved hvor man kan finde stumper til sådan en model ??, i
nærheden at Esbjerg ??
jens

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 10-11-04 23:24

In article <419290da$0$189$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, JS wrote:
> Har netop købt en SCO knallert årg. 57, men den er utæt i benzinhanen. Er
> der nogen der ved hvor man kan finde stumper til sådan en model ??, i
> nærheden at Esbjerg ??

Spørg i Bilka. De er SCO forhandlere.

Fra : Chipmand

Dato : 11-11-04 16:49

On Wed, 10 Nov 2004 22:23:54 +0000 (UTC), "Povl H. Pedersen"
<povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote:

>Spørg i Bilka. De er SCO forhandlere.

Den var go Povl meeen det er nok ikke lige den type SCO som bilka
sælger.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-11-04 23:41

In article <oe27p05k06pikt1cb2it6h1u9t22f6kp97@4ax.com>, Chipmand wrote:

> Den var go Povl meeen det er nok ikke lige den type SCO som bilka
> sælger.

Er du sikker ? Bilka sælger det gode gamle "Sælg Cyklen Omgående"
mærke, som var stort da jeg var barn. De kan vel henvise til
leverandøren, som forhåbentlig har gamle dele på lager.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 11-11-04 00:49

"JS" <soe@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Har netop købt en SCO knallert årg. 57, men den er utæt i benzinhanen. Er
> der nogen der ved hvor man kan finde stumper til sådan en model ??, i
> nærheden at Esbjerg ??
> jens

Ikke lige i nærheden af Esbjerg, men laver du en tur ud af det, så kik her:
http://www.stumpemarked-herning.dk/

/Ole