Thunderbird starter i stedet for OE
Fra : /Ole (6000)

Dato : 10-11-04 22:51

½øjs@

Jeg har lige hentet Mozilla og Thunderbird. Begge kanon programmer, men
jeg kom til at sige ja til, at Thunderbird skulle være default, og ikke
checke mere. Hvordan får jeg lige det tilbage, da jeg gerne vil starte
OE en gang i mellem. TB starter, selvom jeg trykker på OE

/Ole

Fra : /Ole (6000)

Dato : 10-11-04 22:53

/Ole (6000) wrote:
> [...]
> checke mere. Hvordan får jeg lige det tilbage, da jeg gerne vil starte
> OE en gang i mellem. TB starter, selvom jeg trykker på OE

Og så fandt jeg det selvfølgelig lige med det samme jeg havde skrevet

/Ole

Fra : Anders Lund

Dato : 11-11-04 07:35

/Ole (6000) wrote:
> Og så fandt jeg det selvfølgelig lige med det samme jeg havde skrevet

Så kunne du jo slette indlæget.. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 11-11-04 11:28

> Så kunne du jo slette indlæget.. :)
>
> --
> Anders Lund - anders@andersonline.dk
> Take back the web - www.mozilla.org/firefox

Jeps..... men det ledte jeg ikke lige efter

/Ole

Fra : Britt Malka

Dato : 14-11-04 21:42

On Thu, 11 Nov 2004 11:27:59 +0100, "/Ole \(6000\)"
<ole_ryo_FJERN_@_DETTE_stofanet.dk> wrote:

>Jeps..... men det ledte jeg ikke lige efter

Det er også helt fint.

Hvorfor ville du overhovedet ændre det? Thunderbird er da 1000 gange
bedre end OE.

--
Mange hilsner
Britt Malka