Hjælp til mailopsætning af Outlook (ikke O~
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-11-04 21:31

Hej alle

Er der nogen der kender Outlook? Min datter vil gerne bruge den
til mail, men hun (vi) har nogle problemer med at få den til at
virke. I øjeblikket kan hun sende, men ikke modtage mails.

Hun er tilsluttet via Stofanet og bruger deres mailserver til at
sende, men en anden til at modtage.

--
Bertel

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 10-11-04 21:51

> [...]
> virke. I øjeblikket kan hun sende, men ikke modtage mails.
>
> Hun er tilsluttet via Stofanet og bruger deres mailserver til at

Du skal vide hvilken internet-udbyder hun har sin mail-adresse hos. Har hun
mailadressen fra et andet web-hotel, er det deres hun skal bruge, som
pop3-server.

Jørgen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-11-04 22:56

Jørgen Madsen skrev:

>Du skal vide hvilken internet-udbyder hun har sin mail-adresse hos. Har hun
>mailadressen fra et andet web-hotel, er det deres hun skal bruge, som
>pop3-server.

Jeg ved ikke hvad der var galt, men vi ændrede mailserveren, og
nu virker det.

--
Bertel

Fra : Anders Lund

Dato : 11-11-04 07:29

Bertel Lund Hansen wrote:

> Jeg ved ikke hvad der var galt, men vi ændrede mailserveren, og
> nu virker det.

Det var nok den forkerte mailserver, hvis de virkede efter i ændrede den.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk