Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop CS 8.0
Fra : Universe

Dato : 10-11-04 21:22

Hej Gruppe

Findes Adobe Photoshop CS 8,0 på Dansk

MVH

Heidi

Fra : Brizz

Dato : 10-11-04 21:58

"Universe" <No@email.sk> skrev i en meddelelse
news:6Mukd.3962$m13.1519@news.get2net.dk...
> Hej Gruppe
>
> Findes Adobe Photoshop CS 8,0 på Dansk

Hvorfor spammer du 3 grupper som ikke har noget med det at gøre?
Du har ramt den rigtige gruppe som er news:dk.edb.grafik

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Pico

Dato : 10-11-04 22:18

Brizz wrote:
> "Universe" <No@email.sk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor spammer du 3 grupper som ikke har noget med det at gøre?
> Du har ramt den rigtige gruppe som er news:dk.edb.grafik

Hvorfor svare du ikke manden ? Han har åbenbart brug for hjælp når han
ikke kan finde ud af at gå ind på Adobes hjemmeside og se efter
Svaret er forøvrigt ja.
Pico

Fra : Brizz

Dato : 12-11-04 20:13

> Hvorfor svare du ikke manden ? Han har åbenbart brug for hjælp når han
> ikke kan finde ud af at gå ind på Adobes hjemmeside og se efter

Fordi jeg ikke selv kendte svaret og prøvede at give ham lidt hjælp til at
bruge nyhedsgrupperne...

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-11-04 22:21

Universe skriver:

> Findes Adobe Photoshop CS 8,0 på Dansk

http://www.adobe.dk/products/photoshop/main.html

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Mikael

Dato : 10-11-04 23:04

Det ser ud til at det endnu kun er udgivet på tysk, fransk og engelsk.
http://www.adobe.dk/products/tryadobe/main.html

Mikael

Fra : Pico

Dato : 10-11-04 23:17

Mikael wrote:
> Det ser ud til at det endnu kun er udgivet på tysk, fransk og engelsk.
> http://www.adobe.dk/products/tryadobe/main.html

Så prøv lige at se her:

https://eurostore.adobe.com/cgi-bin/dk1/templates/product?mv_arg=PHSP
Pico