Prøve en hurtig bil - hvor?
Fra : Jesper Hansen

Dato : 10-11-04 20:38

Hejsa

Er lidt i tvivl om spørgsmålet hører til her, men jeg prøver.

Jeg hørte en gang at man både i Sverige og England kunne prøve at køre
i nogle hurtige biler (mod betaling selvfølgelig) - er der nogen der
kender disse steder og evt har erfaring eller links til nogle sider?

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Jesper Kristensen

Dato : 11-11-04 01:19

Her er i hvert fald ét sted i England: http://www.thruxtonracing.co.uk/

Jeg har et par kolleger der har været derude (jeg bor i nærheden), og de var
ret begejstrede.

Et andet link jeg lige fandt:
http://www.buyagift.co.uk/cgi-bin/buyagift.storefront/EN/Catalog/2000

Mvh.
Jesper

Fra : Bent Eriksen

Dato : 11-11-04 01:57

"Jesper Hansen" <lismoes@(slettes)gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> i nogle hurtige biler (mod betaling selvfølgelig) - er der nogen der
> kender disse steder og evt har erfaring eller links til nogle sider?

Hvad med Tyskland?
<http://www.avis.de/avisonline/de/avis.nsf/fTopFrameSets/424DBA63BA02E308C1256D52002D5411?OpenDocument&~Default&_S1_394CBDB5473477D7C12568B9002FA647_ECA91E6238659DAAC1256CCB004BEA91_424DBA63BA02E308C1256D52002D5411&&~Default>

/Bent

Fra : jenny og søren

Dato : 11-11-04 12:58

Hej Jesper

Prøv at gå ind på www.drive4fun.dk gå ind under special arrengementer hvor
de bla.tilbyder kørsel i hurtige biler vist nok bla en ferrari og dodge
viper...

mvh

Søren Brix Nielsen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 11-11-04 14:55

Tak for jeres svar allesammen...

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : John Sahl

Dato : 11-11-04 15:29

www.raceaday.dk kan jeg godt anbefale, det er skide sjovt..

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-04 20:34

> [...]
> i nogle hurtige biler (mod betaling selvfølgelig) - er der nogen der
> kender disse steder og evt har erfaring eller links til nogle sider?

Min fødselsdagsgave i sidste måned (29 dage siden) var en HEL dag i en
Porsche 911 Carrera 4 2004 model ))
Vi kunne hente bilen i Hamborg (Hauptbahnhof)

Hehe, det er ultimativ den fedeste bil jeg nogensinde har kørt. DEN ER BARE
HURTIG.
Jeg måtte slippe gassen ved 275 Km/t da jeg ikke turde mere. Der var rimelig
kraftig modvind og jeg var helt seriøst bange for at bilen skulle lette (som
Mercedes i LeMans).
De fabriksopgivne tal på 285 Km/t er med GARANTI også rigtige og sikkert
også 300 Km/t hvis vinden ikke driller for meget.
Det kostede 199 Euro incl. 200 Km kørsel.......så det er synd ikke at prøve
det en gang hvis man er til fart.
Man skal heller ikke have dårlig samvittighed da det er OK at lufte bilen på
tyske autobahn.
Bilen lejes dog ikke ud til folk under 30, hvilket måske er klogt nok.......
285 er faktisk ganske pænt hurtigt og man skal kunne læse trafikken mindst 1
Km fremme for ikke at lave slemme ulykker.

AVIS i tyskland har nye Porsche'r til leje
At leje så hurtig en bil i england eller sverige vil slet ikke være sjovt
med mindre man er ligeglad med ulykker og sit kørekort.

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 11-11-04 21:00

Tom wrote:
> At leje så hurtig en bil i england eller sverige vil slet ikke være
> sjovt med mindre man er ligeglad med ulykker og sit kørekort.

Nu foregår det jo på racerbaner i Sverige og England så
der er det ikke sit kørekort man skal frygte for.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 11-11-04 21:28

On Thu, 11 Nov 2004 20:34:02 +0100, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

<klip...>

>AVIS i tyskland har nye Porsche'r til leje
>At leje så hurtig en bil i england eller sverige vil slet ikke være sjovt
>med mindre man er ligeglad med ulykker og sit kørekort.

Det lyder til at have været en sjov dag og tillykke med dagen. Det jeg
efterlyste med hensyn til kørsel i England og Sverige var også kørsel
på lukkede baner, så der ikke bliver begået ulovligheder..
Det fremgik nok heller ikke så klart i mit spørgsmål at det skulle
være på lukkede baner...

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Daddy

Dato : 12-11-04 08:31

Jesper Hansen <lismoes@(slettes)gmail.com> wrote in message news:<qki7p05bu7iduiktdmtobvcgce3jba0cc5@4ax.com>...
> On Thu, 11 Nov 2004 20:34:02 +0100, "Tom"
> <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

> [...]

Dette er også en mulighed på Padborg Park-banen:

http://www.racing4all.dk

Vh. Steen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-11-04 11:38

On 11 Nov 2004 23:30:52 -0800, shboisen@mail.dk (Daddy) wrote:

>Dette er også en mulighed på Padborg Park-banen:
>
>http://www.racing4all.dk

Ser også godt ud...

Med venlig hilsen
Jesper Hansen