Scrooge eller A Christmas Carol
Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-11-04 19:20

Hej

Nu er det jo snart jul ,ved den tid plejer jeg at se
en "Scrooge" film , jeg har set George C Scott
og Sir Alec som Scrooge , men er der nogen der
kan komme i tanke om andre der har spillet Scrooge
jeg har hørt at WC Fields skulle have lavet en der
var rigtig fed.men jeg syntes ikke jeg kan finde den
nogen steder

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 10-11-04 20:23

On Wed, 10 Nov 2004 19:20:25 +0100, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@SPAMFRItidsfaktoren.dk> wrote:

> [...]
>jeg har hørt at WC Fields skulle have lavet en der
>var rigtig fed.men jeg syntes ikke jeg kan finde den

Prøv at foretage en "character name search" på Scrooge på den her
side:
http://www.imdb.com/search

Så dukker både Fields og en masse andre op.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-11-04 20:38

"Niels Søndergaard" skrev i en meddelelse

> Prøv at foretage en "character name search" på Scrooge på den her
> side:
> http://www.imdb.com/search

Åh ja hvor er jeg dum "character name search"
havde kun søgt på forsiden , mange tak skal du have

Fra : Jim Andersen

Dato : 11-11-04 13:30

Michael Meidahl Jensen wrote:
> Hej
>
> Nu er det jo snart jul ,ved den tid plejer jeg at se
> en "Scrooge" film , jeg har set George C Scott
> og Sir Alec som Scrooge

Du SKAL se Bill Murray's version.

"Brug hæfteklammer".

/jim

Fra : Bj@rne

Dato : 13-11-04 15:12

Jim Andersen wrote:

> Du SKAL se Bill Murray's version.
>
> "Brug hæfteklammer".
>
> /jim

Absolut.... den er sgu´ aaaaalt for fed. Tror forresten jeg har den på
video et eller andet sted
Bjarne

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 13-11-04 15:47

Bj@rne wrote:

> Absolut.... den er sgu´ aaaaalt for fed. Tror forresten jeg har den på
> video et eller andet sted
> Bjarne

Den bedste Scrooge er spillet af Patrick Stewart!