AppleStore track + tid
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 10-11-04 18:48

Herinde er der garanteret een, der kan svare på flg.:

Har via Kuehne + Nagel tracket min iPod: Nu står der
departed direct Apple, Shanghai

Jeg går ud fra det betyder den er i flyveren på vej til Europa.
(tidligere stod der "flight booked")

Jeg ved at TNT bringer det hjem til mig, og da jeg bor ude hvor kragerne
vendert, ville det være rart at vide, om det er i morgen, fredag, mandag
eller....

på forhånd tak

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 11-11-04 09:02

I artiklen <1gn1tfp.1bx2ezle70mN%martin@xyzammentorp.org> ,
martin@xyzammentorp.org (Martin Ammentorp) skrev:

> [...]
>
> Jeg ved at TNT bringer det hjem til mig, og da jeg bor ude hvor kragerne
> vendert, ville det være rart at vide, om det er i morgen, fredag, mandag

Min iMac er nået en smule længere. Det næste trin er "truck arrived at final
destination". Forjættende ikke sandt? Det har nu varet i 3 dage.

Efter toldbehandlingen forventer jeg handover til TNT.

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 11-11-04 15:39

> Forjættende ikke sandt? Det har nu varet i 3 dage.

-- vi glæder os i denne tid.... og glæden varer tilsyneladende længe

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 11-11-04 16:44

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> -- vi glæder os i denne tid.... og glæden varer tilsyneladende længe

Hvad siger TNT's tracking ? De har en vane med *ikke* at give besked når
de angiveligt har prøvet at aflevere varerne.

mvh.
Kaj
--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 11-11-04 20:22

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Hvad siger TNT's tracking ? De har en vane med *ikke* at give besked når
> de angiveligt har prøvet at aflevere varerne.

TNT har slet ikke haft den på endnu - jeg bruger Kuehne & nagel:
http://www.apecode.com/cgi-bin/kuehne.pl?kntrack=XXXXXXXXX hvor x'erne
er mit trackingnummer

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 12-11-04 15:32

> TNT har slet ikke haft den på endnu - jeg bruger Kuehne & nagel:
> http://www.apecode.com/cgi-bin/kuehne.pl?kntrack=XXXXXXXXX hvor x'erne
> er mit trackingnummer

Herligt. Min bestilling skulle senest leveres i dag. Intet at se på
trackingen. Et kald til Apple viste, at de har mistet den i tolden, så de
sender lige igen...æv altså!

/JD

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 12-11-04 17:13

Jimmy Damsgård <sdf@sdf.sd> wrote:

> Herligt. Min bestilling skulle senest leveres i dag. Intet at se på
> trackingen. Et kald til Apple viste, at de har mistet den i tolden, så de
> sender lige igen...æv altså!

lider med dig, din stakkel!

Min er nu ankommet til Luxembourg

venlig hilsen