Fjernbetjenin til c-lås til eftermontering
Fra : Neser

Dato : 10-11-04 18:24

Davs NG

Jeg har fulgt lidt med i gruppen, og har bl.a. også herinde set et sæt til
eftermontering på biler med c-lås. Så vidt jeg kunne huske var der et sæt
fra t-hansen, men jeg kan ikke finde det på www.t-hansen.dk. Kan det ha'
været fra et andet sted?

Ellers er i velkomne til at komme med links til forskellige sæt til
eftermontering i biler der allerede har fjernbetjening.

- Neser

P.S.: Har prøvet at søge tilbage i gruppen, men kan ikke finde noget.

Fra : Paw Jensen

Dato : 11-11-04 06:50

http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=007-001-00317490

Fra : Neser

Dato : 11-11-04 22:44

> http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=007-001-00317490

Takker. Kan yderligere se der er mulighed for aut.lukning af ruder... det
tror jeg også kunne være én idé at få monteret.

- Neser

Fra : Karsten Andersen

Dato : 11-11-04 08:24

Wed, 10 Nov 2004 18:24:20 +0100, skrev Neser, på 15 linier, i
<41924ec6$0$86971$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, :

http://www.thansen.dk/products.asp?c=349536159&n=1199145606#xy

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Neser

Dato : 11-11-04 22:43

> http://www.thansen.dk/products.asp?c=349536159&n=1199145606#xy
>
> --
> MVH Karsten
> Horsens
> Opel Astra

Hvis det er den "Styrboks til centrallås" du tænker på, så er der tale om en
"ombytter" til T-hansens eget system, hvis den skulle gå i udu. (ifg.
ekspedienten hos T-Hansen i Herning)

- Neser

Fra : Karsten Andersen

Dato : 12-11-04 08:46

Thu, 11 Nov 2004 22:42:49 +0100, skrev Neser, på 23 linier, i
<4193dcdc$0$87015$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, :

> [...]
>"ombytter" til T-hansens eget system, hvis den skulle gå i udu. (ifg.

Og? hvorfor skulle det så ikke kunne bruges i andre biler?
Selv til deres eget system skal den da give signal til og åbne og
lukke.
Om den gør det med 12V eller Stel er under ordnet.
Ved den forkerte måde sætter man da bare et relæ imellem.

--
MVH Karsten
Horsens