Fjernbetjening til start af bil
Fra : Peter

Dato : 09-11-04 13:24

Hejsa
Er her en der kender en fjernbetjening til at starte sin bil
Hvor får jeg fat i en sådan ??
Kan de fåes såvel med og uden alarm indbygget ?

Mvh
PeterM.

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-04 16:28

"Peter" <lpm@remove_it.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Er her en der kender en fjernbetjening til at starte sin bil
> Hvor får jeg fat i en sådan ??
> Kan de fåes såvel med og uden alarm indbygget ?

Ja til det hele

Min "pager" TV-5005 kan alt hvad du efterspørger plus en del mere. Desuden
kan den også fjernstarte biler som har startnøgler med elektronisk kode uden
at nøglen skal sidde i.

--
Tom

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 11-11-04 22:47

Tom telepaterede følgende til sin PC:
> Desuden kan den også fjernstarte biler som har startnøgler med
> elektronisk kode uden at nøglen skal sidde i.

Hvordan virker det?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-04 00:04

meddelelse news:4193dde3$0$33737$14726298@news.sunsite.dk...
> Tom telepaterede følgende til sin PC:
>
> Hvordan virker det?

Det er et lille modul som man én gang sætter nøglen hen til og så lærer den
koderne. Derefter kan den selv generere de koder som startspærren skal
bruge.

--
Tom

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-11-04 18:42

Tom telepaterede følgende til sin PC:

> Det er et lille modul som man én gang sætter nøglen hen til og så
> lærer den koderne. Derefter kan den selv generere de koder som
> startspærren skal bruge.

Ok. Smart. Og dette model følger med alarmen?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-04 19:46

meddelelse news:4194f60f$0$33732$14726298@news.sunsite.dk...
> Tom telepaterede følgende til sin PC:

> Ok. Smart. Og dette model følger med alarmen?

Nej den skal købes ekstra.
Jeg har ikke købt den da jeg nok vill komme til at starte bilen mens den
stod i gear.....

Tom

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-11-04 17:41

Tom telepaterede følgende til sin PC:
> Nej den skal købes ekstra.

Ok. Har du et link?

> Jeg har ikke købt den da jeg nok vill komme til at starte bilen mens
> den stod i gear.....

Er der ikke sikring mod det? Det har dem, som jeg sælger...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-04 18:26

meddelelse news:41963934$0$33744$14726298@news.sunsite.dk...
> Tom telepaterede følgende til sin PC:
>
> Ok. Har du et link?

Et link til et link
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=48611&item=5731891165&rd=1
Most newer vehicles require a Passkey Immobilizer Bypass Module for keys
with encoded microchip technology. Please visit our ebay store at
http://stores.ebay.com/Auctionetics-Store to see our available bypass
modules or call us at (402)502-2000 with any questions.

> Er der ikke sikring mod det? Det har dem, som jeg sælger...

Jo nu er der kommet nogle frem til manuel gear med autostart, med de var der
ikke på det tidspunkt hvor jeg købte min. Det kunne jeg selvfølgelig selv
lave ved at montere et par mikro-switche, men jeg nøjes med at springe ud i
en iskold bil om vinteren

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-11-04 22:29

> men jeg nøjes med at springe ud i en iskold bil om vinteren

Det er da også behageligere en at hoppe i vandet )))))

--
mvh Uffe (der til dagligt kører i bus + tog)
Sierra 2,0i DOHC (som jeg har fået lov til at kalde min

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 13-11-04 22:53

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Det er da også behageligere en at hoppe i vandet )))))

Med Tom , kan man da aldrig vide sig sikker.

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-11-04 14:05

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Med Tom , kan man da aldrig vide sig sikker.

Skulle hilse og sige at havvand kan godt være på -1ºC uden at fryse.
Så er det koldt at hoppe i (been there, got the diploma

Men jeg gør det IKKE igen!

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC