Scan for folder.
Fra : Frank

Dato : 10-11-04 11:00

Jeg har ca. 100 forskellige mapper med unikke textures.
Jeg har så lavet et program der kan unzippe .bmp filer så jeg kan installere
dem (eller det er det jeg gerne vil.....)
Jeg har path til alle folders in min dir1.
Spørgsmålet er så bare hvordan jeg skal få mit program til at søge i dir1
efter den korrekte folder.
Er det noget med at lave en select case med de ca. 100 unikke texture navne
f.eks.? Og i så fald hvordan søger man effektivt efter så mange filer på een
gang?

Jeg skal lige sige at de i forvejen installerede unikke textures ligger i
undermapper af de folders jeg ser i dir1. Jeg ville gerne have at programmet
kunne finde den rigtige main folder hvori de rigtige undermapper med unikke
textures ligger.

Nogen forslag?

Frank