En 3-tyrker med Ali-fælge
Fra : phk

Dato : 10-11-04 10:50

Der var en vits engang med bl.a. ovenstående beskrivelse af en BMW. Nogen
der har den?

--
Per, Esbjerg

Fra : Elbarto

Dato : 10-11-04 11:00

BMW 3 tyrker i sælges
Med Shawama sæder tonede hinduer og ali fælge Sælges til højest bedene

eller noget i den stil ..
Ser lige om jeg ikke kan finde den

Elbarto
OZ3BTO

Fra : J. A. Langdorf-Joerg~

Dato : 10-11-04 14:05

Elbarto wrote in <cmsp2v$lpj$1@news.cybercity.dk>:

> BMW 3 tyrker i sælges
> Med Shawama sæder tonede hinduer og ali fælge Sælges til højest
> bedene

Den havde vist også Allahrm.

--
Sincerely / Med venlig hilsen
J. A. Langdorf-Joergensen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 10-11-04 15:02

Og dertil også shawarma i sæderne.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Q

Dato : 10-11-04 15:45

> Og dertil også shawarma i sæderne.

Og Hinduesviskere

/peter

Fra : Babba-Papa

Dato : 10-11-04 16:05

Der var engang en bruger ved navn "Q" <Q@Q.Q> der skrev:

>Og Hinduesviskere

Og 2x 140 W Muslim-anlæg...
- -
Babba-Papa

Jeg går ind for kvindekampen, så længe at den foregår i mudder,
og man kan satse penge på vinderen.

Fra : Troels B. Pedersen

Dato : 10-11-04 16:07

Q wrote:
> Og Hinduesviskere

Plus et stort muslim anlæg!

--
MVH Troels Pedersen
Ford Sierra 2.0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-04 16:37

"Troels B. Pedersen" <troels_p@12mail.dk> skrev i en meddelelse

> Plus et stort muslim anlæg!

og ali-bappa-rum til grønkål og kiosk-cola

---
Tom

Fra : Karsten Andersen

Dato : 10-11-04 16:29

Wed, 10 Nov 2004 15:44:49 +0100, skrev Q, på 12 linier, i
<rLpkd.63285$Vf.3129286@news000.worldonline.dk>, :

>Og Hinduesviskere
+
Serber styring og Perkersonick anlæg

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Q

Dato : 10-11-04 15:44

> Der var en vits engang med bl.a. ovenstående beskrivelse af en BMW. Nogen
> der har den?

Hmm... Er det en BMW med 320i du tænker på ? ( læs modelnummeret igen hvis
den ikke fiser ind første gang

/peter

Fra : phk

Dato : 10-11-04 17:43

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse

> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Hmm... Er det en BMW med 320i du tænker på ? ( læs modelnummeret igen hvis
> den ikke fiser ind første gang

Dén er feset ind - jeg mener det var en 3 tyrker i ...

3 tyrker i .... tænk over den ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Q

Dato : 10-11-04 23:30

> 3 tyrker i .... tænk over den ;)

Tyrker /tyv - hvad er forskellen?

/peter

Fra : Lars L. Jensen

Dato : 10-11-04 20:29

Hej,

> Der var en vits engang med bl.a. ovenstående beskrivelse af en BMW. Nogen
> der har den?

BMW til slag... Ali-fælge, shawarma-sæder, serber-styring, tonede hinduer,
fjernbetjent Allahrm og helt nyt muslim-anlæg. Sælges til højst bedende!

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 10-11-04 20:54

"Lars L. Jensen" wrote:

> BMW til slag... Ali-fælge, shawarma-sæder, serber-styring, tonede hinduer,
> fjernbetjent Allahrm og helt nyt muslim-anlæg. Sælges til højst bedende!

Uden turbanlader er den ikek hurtig nok til den pris..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-11-04 23:46

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev

> Uden turbanlader er den ikek hurtig nok til den pris..

Som sædvanligt er google behjælpelig:

Til salg: BMW 320i, asyl-edition m/turbanlader og indercooler, alifælge,
serberstyring, tonede hinduer, allahrm, og helt nyt muslimanlæg,
dobbelt kone støddæmpere, tre-en-halal tomme udstødning, mekka-stor
subwoofer, men der er dog et omskåret dæk. Dejlig pizzaduft i vognen.
Sælges
til højst bedende.

Mvh.

Fra : David Bjergsø

Dato : 11-11-04 13:21

> [...]
> dobbelt kone støddæmpere, tre-en-halal tomme udstødning, mekka-stor
> subwoofer, men der er dog et omskåret dæk. Dejlig pizzaduft i vognen.

Har sådan en "fætter" ikke noget sultan ?

Fra : John Drage Thomsen

Dato : 16-11-04 23:56

On Thu, 11 Nov 2004 13:21:28 +0100, David Bjergsø <davidb@indutek.com>
wrote:

>Har sådan en "fætter" ikke noget sultan ?

Jeg synes nu også den version, jeg i sin tid hørte, havde noget med
"slør i ratten"....

John