Randers Fjord lige nu?
Fra : Anders Lund

Dato : 10-11-04 09:26

Hej!

Var i tirsdags ude ved Udbyhøj syd med fluestangen.......Fangede
intet.....så intet..!?

Er der nogen, som har haft held med fiskeriet i Rds.Fjord i den seneste tid?

Anders Lund

NB. Ved besvarelser direkte til min e-mail,
så slet _FJERN_ i adressen!

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 10-11-04 18:37

"Anders Lund" <anders.lp_FJERN_@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Med venlig hilsen
>
> Anders Lund
>
> NB. Ved besvarelser direkte til min e-mail,

Hej Anders
Den er vel stadig død efter oprensningen af sejlrenden.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Anders Lund

Dato : 12-11-04 09:38

Hej!
Er fjorden blevet oprenset for nylig?

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 12-11-04 18:59

> [...]
>
> Med venlig hilsen
>
> Anders Lund
>
> NB. Ved besvarelser direkte til min e-mail,

Ja det siger min fader da, sejlrenden skulle være blevet oprenset her i
sommer. Bor selv på Sjælland så jeg følger ikke så godt med ved fjorden men
håber da jeg kan fange nogle sild til foråret, altså dem med skæl på
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen