WoW open beta
Fra : Teis Bæk

Dato : 10-11-04 08:50

Hey alle WoW fans

Hvis ikke i har meldt jer til open beta endnu, så synes jeg at I skal
gøre det for det er bare for fedt. Jeg tænker på dem der sidder og
venter på at beta'en starter i europa, hvis i melder jeg til open beta
for de amerikanske servere, så får i en forsmag på det.

Til dem der ikke ved hvor man finder det så prøv:
www.worldofwarcraft.com

Kan anbefales til at tage de værste rystelser på hænderne, he he. Det
virkede for mig.

Mvh
Teis

Fra : cogco

Dato : 10-11-04 14:02

"Teis Bæk" <tbae03@kom.aau.dk.INVALID> skrev i en meddelelse
> [...]
> www.worldofwarcraft.com
>
> Kan anbefales til at tage de værste rystelser på hænderne, he he. Det

Der er desværre lukket indtil videre for flere "sign-ups".
De har nået deres grænse for antal spillere.
Ærgeligt...

Claus