overførsel af html kode fra internett
Fra : Allan Pedersen

Dato : 09-11-04 21:35

Hej

Tak til Jonas, fordi du prøvede, men jeg er kommet på andre tanker

Så nu er problemet, kan jeg overføre html koden fra en web side, til
visual basic, og så bruge nogle af værdierne videre i programmet?

Allan

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 09-11-04 22:08

> Tak til Jonas, fordi du prøvede, men jeg er kommet på andre tanker
>
> Så nu er problemet, kan jeg overføre html koden fra en web side, til
> visual basic, og så bruge nogle af værdierne videre i programmet?

Googlede mig til følgende side, som måske har noget, du kan bruge:
http://www.dart.com/webpage.asp

Det er en komponent - så vidt jeg har læst mig til...

MVH Jonas (aka Juke)

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 09-11-04 22:21

> Googlede mig til følgende side, som måske har noget, du kan bruge:
> http://www.dart.com/webpage.asp

Har ved yderligere Googling fundet et script-eksempel uden brug af eksterne
komponenter på:
http://kortlink.dk/dth

Har afprøvet det (efter download af zip-filen), og det virker!

MVH Jonas (aka Juke)