Andet multimedie
bentjuul 3670
Font?
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 09-11-04 21:35

Har lagt et logo fra Summerbird i dk.binaer, nogen der kender fonttypen?

--
Hilsen Heidi, M& M's mor
http://chocolade.dk

Fra : Peter Jensen

Dato : 09-11-04 21:59

Heidi, Miver og Mulle's mor wrote:
> Har lagt et logo fra Summerbird i dk.binaer, nogen der kender fonttypen?

Balmoral
http://www.myfonts.com/fonts/itc/balmoral/balmoral/

Kan i øvrigt klart anbefale
http://www.myfonts.com/WhatTheFont/
til at finde ud af hvilken font der er brugt
hvis man har et billede af den.
Man uploader simpelthen billedet via deres formular
og så får man listet nogle forslag.
Visse fonte kan være svære - i dette tilfælde
kunne S'et isoleres. Men det var så også nok :)

--
Peter J

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 10-11-04 20:02

<klip > Har lagt et logo fra Summerbird i dk.binaer, nogen der kender
fonttypen?

> [...]
> og så får man listet nogle forslag.
> Visse fonte kan være svære - i dette tilfælde
> kunne S'et isoleres. Men det var så også nok :)

Tak :) men hvor kan jeg få fat i fonten, jeg kan ikke købe den, da jeg
udelukende har Dankort...og altså ikke Visa eller andre ...

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Peter Jensen

Dato : 10-11-04 23:21

Heidi, Miver og Mulle's mor wrote:
> Tak :) men hvor kan jeg få fat i fonten, jeg kan ikke købe den, da jeg
> udelukende har Dankort...og altså ikke Visa eller andre ...

Det kan jeg desværre ikke rigtig hjælpe dig med.
Jeg har ikke den store erfaring med handel af fonte
da jeg har klaret mig med de fonte der følger med til
de grafikpakker jeg har arbejdet med gennem tiden.
Så jeg kender kun til de udenlandske sites der handler
med fonte som jeg er stødt på rundt omkring på nettet.

Måske nogle af gruppens grafikproffer har et tip ?

Ellers skal jeg da nok handle den hjem til dig mod
klækkelig betaling i form af noget af alt det lækre
chokolade fra linket i din signatur
--
Peter J

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 14-11-04 21:36

<klip>
> Ellers skal jeg da nok handle den hjem til dig mod
> klækkelig betaling i form af noget af alt det lækre
> chokolade fra linket i din signatur
> --
> Peter J

*heheee* ja, det ku' du li' din skrubbe *smil*
På den anden side, måske ikke en helt skør idé, jeg vil lige undersøge andre
metoder til at få "snitterne" i fonten, ellers må vi to tale seriøs
chocolade ;)
*slurp*

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk -seriøs chocolade (egentlig er ret godt slogan *G*)

Fra : Peter Jensen

Dato : 19-11-04 22:03

> [...]
> På den anden side, måske ikke en helt skør idé, jeg vil lige undersøge andre
> metoder til at få "snitterne" i fonten, ellers må vi to tale seriøs

Seriøs chokolade - uha det lyder ikke ilde :)
Du skriver bare hvis det - hvis du skriver direkte
så husk at fjerne alt det "dejlige spam" fra min
adresse...
--
Peter J

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 11-11-04 00:35

Hej Heidi

Prøv Ravenholm Computing Tlf. 44 88 99 00 Spørg efter Frank Larsen

Mvh
Anders

"Heidi, Miver og Mulle's mor" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:41927998$0$33738$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Per Christoffersen

Dato : 11-11-04 10:44

> [...]

> Tak :) men hvor kan jeg få fat i fonten, jeg kan ikke købe den, da jeg
> udelukende har Dankort...og altså ikke Visa eller andre ...

Prøv www.tegnecenter.dk

/Per