Skærme
Fijala 3554
Nu skal der vælges skærm....
Fra : Jesper

Dato : 09-11-04 21:05

Jeg vil have mig en 19" fladskærm og har været ved at under søge markedet...
men hvad er bedst, jeg har fundet nogle mulige kandidater prisen må helst
ikke overstige 4500 kr.
LG Flatron L1910S Philips 190S5CG Xerox XL795D (Sort) Samsung
SyncMaster 192 V (Sølv) LG Flatron L1920P

Hvad er jeres bud - -håber i kan hjælpe da jeg er lidt grøn på det her
punkt.

Mvh Jesper

Fra : JSH [9800]

Dato : 09-11-04 22:41

"Jesper" <jesper@buhl.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> SyncMaster 192 V (Sølv) LG Flatron L1920P
>

> Hvad er jeres bud - -håber i kan hjælpe da jeg er lidt grøn på det her

Det må da være Xerox XL795D der er den bedste og flotteste. Men den er vel
også noget dyrere end de 2 andre.

Fra : Janner

Dato : 10-11-04 08:56

> Det må da være Xerox XL795D der er den bedste og flotteste. Men den er vel
> også noget dyrere end de 2 andre.

Helt klart ............... min Xerox skærm er nok den bedste investering jeg
til dato har lavet

Fra : mullerman

Dato : 10-11-04 15:15

"Janner" <jan@nospam_spørg_efter_rigtig_adresse.dk> skrev i en meddelelse

> Helt klart ............... min Xerox skærm er nok den bedste investering
> jeg til dato har lavet

Det kan jeg kun tilslutte mig, har lige fået en XL775D og den er suveræn

Fra : Jesper

Dato : 10-11-04 21:54

Er xerox'en også bedre end en samsung 193P?

Fra : Zulu

Dato : 10-11-04 23:06

> Er xerox'en også bedre end en samsung 193P?

Ja, men en skærm med S-IPS panel vil være endnu bedre.
Fx LG L1910S (http://www.prad.de/guide/screen859.html)

Se også tråden lige herunder/ -over om "LG L1910S v L1915S"

Zulu