overførelse af data fra en internet
Fra : Allan Pedersen

Dato : 09-11-04 17:24

Hej

Jeg har et problem!!! Jeg vil gerne have overført et felt fra en side
fra nettet til Visual basic, kan det lade sig gøre.

I Excel kan man indsætte en Web Query, som netop henter en side fra en
IP adresse, og man kan vælge hvilket felt man vil have. Når der så sker
ændringer på siden, bliver de opdateret i Excel.

Det er det samme jeg gerne vil kunne i Visual Basic

Jeg håber der er nogen gode forslag

Allan Pedersen

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 09-11-04 18:53

> Jeg har et problem!!! Jeg vil gerne have overført et felt fra en side fra
> nettet til Visual basic, kan det lade sig gøre.

Hvilket felt?
Et formularfelt, eller en tabel-celle, eller noget helt tredje?

MVH Jonas (aka Juke)