Telsome adapter - kodeord ??
Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 09-11-04 17:14

Har ikke abb. ved Telsome, men er interesseret i om nogen ved hvorvidt
Telsome vil udlere kodeord på den adapter de sælger, eller om man er nødt
til at lave en factory default hvis man skal rette i opsætningen.

--
MVH Anders (8900)
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedfra og op.

Fra : Svend

Dato : 16-11-04 11:28

Anders Larsson (fjern ikke noget fra email adr.) wrote:
> Har ikke abb. ved Telsome, men er interesseret i om nogen ved hvorvidt
> Telsome vil udlere kodeord på den adapter de sælger, eller om man er nødt
> til at lave en factory default hvis man skal rette i opsætningen.

Der så vidt jeg ved ikke kodeord på adapteren, men de har tilgengæld
deres egen firmware i ?!?!

Den ligner ihvertfald ikke den fra manualen.

--
Svend