Madeira med børn ?
Fra : Charlotte Jensen

Dato : 09-11-04 15:59

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig, at rejse til Madeira, men har fået fortalt, at øen
ikke er velegnet til medbringelse af mindre børn (6 år).
Har nogle af jer været der og hvad mener I ?
Naturen skulle være storslået...

Mvh.
Charlotte

Fra : Thomas Strandvig

Dato : 14-11-04 13:17

"Charlotte Jensen" <tullepost@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
øen
> ikke er velegnet til medbringelse af mindre børn (6 år).
> Har nogle af jer været der og hvad mener I ?

Hej Charlotte
Madeira er vidunderlig og du kan godt tage små børn med. Det yngste barn jeg
har haft med på Madeira var 7 år. Du styrer jo selv hvor vildt det skal
være, og det kan godt være vildt (flot). Jeg har selv været der mange gange
med et lille telt og uden sund fornuft kan man godt dø af det. En gang sad
jeg på en bjergside i 2 døgn fordi det tæskeregnede og var umuligt at komme
hverken frem eller tilbage, men jeg vil godt tage ansvar for at tage børn
med. (Jeg tror fakstisk jeg har lyst til at tage derned igen snart).
Med venlig hilsen Thomas Strandvig

Fra : Charlotte Jensen

Dato : 14-11-04 20:16

On 14/11/04 13:17, in article
41974ccf$0$86999$edfadb0f@dread16.news.tele.dk, "Thomas Strandvig"
<thomas@strandvig.dk> wrote:

> [...]
> hverken frem eller tilbage, men jeg vil godt tage ansvar for at tage børn
> med. (Jeg tror fakstisk jeg har lyst til at tage derned igen snart).

Jamen det lyder jo skønt
Jeg har fået fortalt, at alle veje går op eller ned ad bakke - og at
landskabet bl.a derfor ikke er børnevenligt, men der lyder til at være
vidunderligt, så det skal min søn da opleve!

Tak for din opløftende beskrivelse...

Charlotte

Fra : Charlotte Jensen

Dato : 14-11-04 20:16