Sex
Fra : 125236@hsranders.dk

Dato : 09-11-04 14:40

Hey...

Der er noget jeg ikke forstår, du siger at du elsker din kone, men
alligevel overvejer du at være hende utro. Det kan være at din kone er
kommet ind i en periode,hvor hun ikke har lyst tul det helt vilde sex.
jeg synes du skulle sætte dig ned og snakke med hende om dine behov,
og se om i kan finde en løsning på jeres sexliv...
Held og lykke med det...

Mvh

Louise

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-11-04 14:44

125236 skrev:

> Hey...

Hey

> Der er noget jeg ikke forstår, du siger at du elsker din kone, men
> alligevel overvejer du at være hende utro.

Hvem har snakket om det?

> [...]
> synes du skulle sætte dig ned og snakke med hende om dine behov, og se om
> i kan finde en løsning på jeres sexliv... Held og lykke med det...

Jeg tror du tåger lidt lige nu.. jeg aner ikke hvad du snakker om
og/eller hvilket indlæg du refererer til.

Kan du ikke slette dit indlæg og så besvare i den oprindelige tråd? Så
kan alle være med

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Jens....

Dato : 10-11-04 04:23

Martin Johansen [6000] wrote:

> [...]
> og/eller hvilket indlæg du refererer til.
>
> Kan du ikke slette dit indlæg og så besvare i den oprindelige tråd? Så

LOL

--
Jens.