Lan spil til 10 årig
Fra : S.B.

Dato : 09-11-04 12:47

min datter får veninder på besøg i weekenden
findes der nogen "pigespil" over lan, ikke "skyd alt hvad der rører" sig
noget

Søren

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 09-11-04 12:53

"S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> min datter får veninder på besøg i weekenden
> findes der nogen "pigespil" over lan, ikke "skyd alt hvad der rører" sig
> noget
>
> Søren

Hvad med Worms World Party, eller Need for Speed serien, hvis de skal køre
race.
Lidt svært, når du ikke skriver, hvad de er vant til at spille. Også lige
lidt info om, hvad maskinerne kan klare.

/Ole

Fra : S.B.

Dato : 09-11-04 20:51

"/Ole (6000)" <ole_ryo_FJERN@_DETTE_stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Lidt svært, når du ikke skriver, hvad de er vant til at spille. Også lige
> lidt info om, hvad maskinerne kan klare.

Der er nu 3 af dem, den langsomste er en 1700 - 256 mb ram 128 mb grafik
alle på XP
kender ikke WWP, men efter hvad jeg lige kan læse på nettet ser det
interessant ud.

tøserne har mest spillet pixeline, hugo osv i den dur.

Søren

Fra : S.B.

Dato : 09-11-04 23:33

> [...]
> interessant ud.
>
> tøserne har mest spillet pixeline, hugo osv i den dur.

Måske noget i retning af ludo eller andet, hvis man kan på det som lan spil

/S

Fra : Martin Schoedt

Dato : 10-11-04 17:10

Atomic Bomberman er altid et hit selvom det ikke er specielt nyt, men her
kan du også spille 4 påsamme pc, eller vælge lan netværk. Ellers skulle
Mario-Gocarts være et tegnefilmsagtigt bilspil, men der er vist kommet nyere
bilspil i den genre end mariocarts.

Mvh Martin