Slideshow
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 09-11-04 12:38

Hej NG.

Jeg har nogle billeder som jeg skal have til at skifte med interval, sådan
som på denne side http://www.ccfoto.dk/ jeg ved godt at det ikke er lavet i
flash, der må gerne være nogle efekter i. Jeg har programmet SWiSHmax, nogen
der kan hjælpe?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : steffen martin

Dato : 09-11-04 13:27

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:4190ac1f$0$168$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> som på denne side http://www.ccfoto.dk/ jeg ved godt at det ikke er lavet
> flash, der må gerne være nogle efekter i. Jeg har programmet SWiSHmax,

Jeg ved godt dette ikke har med flash at gøre, men et muligt svar på dit
spørgsmål kunne være http://jalbum.net/ ?

hilsen
Steffen
--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 09-11-04 16:41

"steffen martin" <steffen@XXXsteffenmartin.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved godt dette ikke har med flash at gøre, men et muligt svar på dit
> [...]
++++++++++++++++++++++++

Hej.

Det har ikke meget med slideshow at gøre, det er et web album man kan lave
med det program Eller tager jeg fejl?

Fra : vandahl

Dato : 10-11-04 18:07

Jeg aner ikke hvad SWiSHmax kan, men det du ønsker kan laves på
forskellige måder i flash.
Det smarteste (I flash) vil nok være at lave en folder indeholdende dine
billeder (I rette størrelse, altså ens) og loade dem ind i din
flash-fil. hvordan de så loades er jo så alt efter hvad man ønsker.....i
bestemt rækkefølge, vilkårligt...
Det smarte ved at have dem i en folder ved siden af din flash fil er at
du hurtigt kan skifte dine billeder når dette er tiltrængt!

http://www.kandu.dk/

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-11-04 19:38

"vandahl" <vandahl.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det smarte ved at have dem i en folder ved siden af din flash fil er at
> du hurtigt kan skifte dine billeder når dette er tiltrængt!

Hej.

Jeg er ikke helt klar over hvad du mener med at det skal ligge i samme
folder. Jeg troede det gjorde lige meget hvor man "loader" billederne fra.

Fra : vandahl

Dato : 14-11-04 15:17

Det er det også. Det jeg mener er at det er smartere at have ´billederne
særskilt fra .SWF filen (Istede for at have dem i flash-filen). da du så
kan bytte dem ud uden det store arbejde!

http://www.kandu.dk/