Varmluftsproblemer i BMW
Fra : Christian Catu

Dato : 09-11-04 10:25

Hejsa

Jeg har en E36'er, hvor køleren er utæt. Jeg kan heller ikke få varme i
kabinen - den blæser bare kold luft. I går hældte jeg en masse vand på
køleren, og kørte derefter en tur.Så kommer der sq lige pludselig varm
luft. - Så tænker jeg jo: Er det kølerens skyld at min varme luft i kabinen
heller ikke fungerer. (ja undskyld hvis det er et dumt spørgsmål, men jeg
aner intet om det).

Catu

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-04 10:30

> [...]
kabinen
> heller ikke fungerer. (ja undskyld hvis det er et dumt spørgsmål, men jeg

Hvis din køler er utæt, så forsvinder vandet den vej ud, og når der ikke er
nok vand på, så kan vandet ikke løbe ind i kabinen og igennem dit varmelegme
= ingen varme i kabinen !
Så ingen varme i kabinen plejer at være et tegn på at der ikke er kølervæske
nok på ...

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-04 10:34

"Christian Catu" <40996701@spammail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kabinen
> heller ikke fungerer. (ja undskyld hvis det er et dumt spørgsmål, men jeg

Ja de 2 ting hænger sammen. Hvis der ikke er vand nok i køleren så er der
sikkert heller ikke vand nok til at vandet kan cirkulere i varmeapparatet.
Men hvis den mister så meget vand at varmeapparatet ikke virker, så burde du
få det lavet (toppakningen).
Din motor lever et farligt liv hvis du ikke efterser med kølervæske, den må
ALDRIG komme så langt ned at vandet ikke kan cirkulere

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-04 13:49

En BMW kan slet ikke tåle at der er for lidt vand på den knalder toppakning for et
godt ord.
Det er et ømt punkt! Ellers køre de jo bare derud af hele tiden..

Jes

"Varmluftsproblemer i BMW"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.72.180.217)