Jeg hoerte denne her... HJAELP jeg MAA fin~
Fra : Perino

Dato : 16-05-01 21:04

Hej allesammen,

Jeg var i Danmark i weekenden for at se Eurovision og det var smadder sjovt
og fantastisk vejr. Nu har jeg blot et problem, jeg leder efter en dansk
sang som bringer gode minder frem, jeg hoerte den paa et diskotek i
Koebenhavn hvor folk dansede med haenderne fremme og stilen var lidt i
retning af Blaa Oejne, men en rigtig glad sommer melodi - Kender du den? Jeg
ved det ikke er meget at gaa efter, men maaske hvis du kan komme lidt
forskelligt kan jeg tjekke paa Napster foer jeg koeber...

Fra : Daniel Andersen

Dato : 16-05-01 21:11

> [...]
> ved det ikke er meget at gaa efter, men maaske hvis du kan komme lidt
> forskelligt kan jeg tjekke paa Napster foer jeg koeber...

Hvor meget Blå Øjne stil? - Kan du gå så langt at sige den er på dansk?.

Daniel

Fra : Jette H.

Dato : 16-05-01 22:07

Mon du har hørt sangen 'Kender du det?' af Søren Kragh Jacobsen?

Mvh Jette

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 17-05-01 12:38

"Jette H."
> Mon du har hørt sangen 'Kender du det?' af Søren Kragh Jacobsen?

Øh, tror du ikke bare, Perino skriver "Kender du den", fordi han
spørger os om netop det?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Jette H.

Dato : 17-05-01 16:59

> Øh, tror du ikke bare, Perino skriver "Kender du den", fordi han
> spørger os om netop det?

Det er da en mulighed. Jeg har selv tænkt tanken efter jeg skrev indlægget.

Mvh Jette