Foto slide show
Fra : Yoo

Dato : 08-11-04 21:35

Hej,

Kan nogen være behjælpelig med (en henvisning til) kodning af et foto slide
show a la dette (eller lignende), som findes på www.gotoandplay.dk?

Med venlig hilsen
Yoo

Fra : steffen martin

Dato : 09-11-04 13:24

"Yoo" <yoo@itu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Kan nogen være behjælpelig med (en henvisning til) kodning af et foto
> [...]

Det må være Flash hele lortet.
Lær Flash og start derfra :) www.flash.dk

--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : Yoo

Dato : 09-11-04 16:32

"steffen martin" <steffen@XXXsteffenmartin.dk> skrev i en meddelelse
> "Yoo" <yoo@itu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Ja, det er jeg klar over, men mangler noget kode. Skal lave en portfolio med
en række billeder i Flash MX 2004.

Mvh.
Yoo

Fra : vandahl

Dato : 10-11-04 17:59

Siden er lavet ved at placere et tomt MC oppe i venstre hjørne, hvor der
loades nye .SWF filer ind i!
disse loades ved at der trykker på en knap (Thumbnailen i bunden)
(Sandsynligvis et screendump af selvsamme flash-fil, som så er lavet
lille for at spare pladsen og gøre loadtiden udholdelig).
Sådan tror jeg det er lavet....det kan sikkert også laves anderledes!

http://www.kandu.dk/