Adgangskoder til fx bank
Fra : Viggo

Dato : 08-11-04 17:30

Hvis man fejlagtigt er kommet til at bede IE 6.0 om at gemme en adgangskode
til fx bank, hvordan får man den så slettet igen?
WinXP

--

Vh
Viggo

Fra : Morten Dahl

Dato : 08-11-04 18:26

Viggo wrote:
> Hvis man fejlagtigt er kommet til at bede IE 6.0 om at gemme en adgangskode
> til fx bank, hvordan får man den så slettet igen?
> WinXP

Der findes en knap; I den engelske udgave ligger den her: Tools ->
Internet Options -> Content -> AutoComplete... -> Clear Passwords

Fra : Viggo

Dato : 09-11-04 12:52

"Morten Dahl" <dahl@cs.aau.dk> skrev i en meddelelse
> Viggo wrote:
>
> Der findes en knap; I den engelske udgave ligger den her: Tools ->
> Internet Options -> Content -> AutoComplete... -> Clear Passwords

Tak for hjælpen.
--

Vh
Viggo

Fra : henrikb

Dato : 09-11-04 13:00

"Morten Dahl" <dahl@cs.aau.dk> skrev i en meddelelse

> Der findes en knap; I den engelske udgave ligger den her: Tools ->
> Internet Options -> Content -> AutoComplete... -> Clear Passwords

Ved du også hvordan man sletter brugernavne??
Mvh Henrik.B

Fra : Morten Dahl

Dato : 09-11-04 13:35

henrikb wrote:
> "Morten Dahl" <dahl@cs.aau.dk> skrev i en meddelelse

> Ved du også hvordan man sletter brugernavne??
> Mvh Henrik.B

Jeg kender ikke til at du kan slette brugernavne specifikt.. Men du kan
bede den om at slette det du har indtastet i formularer (herunder
brugernavne) med knappen Clear Forms (samme sted).

Fra : henrikb

Dato : 09-11-04 13:47

> Jeg kender ikke til at du kan slette brugernavne specifikt.. Men du kan
> bede den om at slette det du har indtastet i formularer (herunder
> brugernavne) med knappen Clear Forms (samme sted).

Det virkede, tak for hjælpen.
Mvh HenrikB