Webdesign
Fra : jeanette

Dato : 08-11-04 16:45

Billigt og godt webdesign til både private og erhverv

Tag et kig forbi og skriv evt efter et godt tilbud.
Vi er til at handle med..
vi ses !

www.netsolv-design.dk

MVH
Jeanette

Fra : BJ

Dato : 08-11-04 16:49

"jeanette" <jeanette@FJERNnetsolv.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Tag et kig forbi og skriv evt efter et godt tilbud.

Det er den forkerte gruppe.

> Vi er til at handle med..
> vi ses !

Man kan ikke finde jer......

Venligst lav denne slags i dk.markedsgrupperne.

Bjørn Jørvad

Fra : Petersen_Michael

Dato : 08-11-04 21:21

In news:418f9552$0$172$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
BJ <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote:

> Man kan ikke finde jer......

Kan man reelt sige vi / jer, om et enkeltmandsfirma?
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : BJ

Dato : 08-11-04 21:42

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:418fd516$0$159$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

KLIP

> Kan man reelt sige vi / jer, om et enkeltmandsfirma?

Tjaaeee ..... måske et spørgsmål til dk.kultur.sprog, hvortil jeg har sat
FUT.

Bjørn Jørvad

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-04 23:10

> Kan man reelt sige vi / jer, om et enkeltmandsfirma?

Man kan vel ansætte folk og så er de; vi

/karsten

Fra : Allan Soerensen

Dato : 09-11-04 13:18

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:418fd516$0$159$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Kan man reelt sige vi / jer, om et enkeltmandsfirma?

"enkeltmandsfirma" fortæller kun noget om ejerforholdet, nemlig at det ejes
af personligt af en person.

Fra : jeanette

Dato : 08-11-04 17:01

ehm jeg er helt ny sorry
hvordan ka jeg slette det indlæg igen ?

Fra : Pleth

Dato : 10-11-04 20:14

> [...]
> Billigt og godt webdesign til både private og erhverv
>
> Tag et kig forbi og skriv evt efter et godt tilbud.

Jeg har ADSL. Men jeg synes din side tager enorm lang tid at åbne?
Det har jeg slet ikke tålmodighed til....
Og så er den stadig under konstruktion eller havd?

Plet

Fra : Petersen_Michael

Dato : 10-11-04 22:11

In news:4192686e$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Pleth <none@adr.dk> wrote:

> Og så er den stadig under konstruktion eller havd?

Det må den være, flere "knapper" virker ikke, og der varsles
prisstigninger pr 010904

De referencer der angives, er mere eller mindre under konstruktion:-/

Fra : Petersen_Michael

Dato : 04-12-04 20:35

In news:cmo48c$2c3p$1@news.cybercity.dk,
jeanette <jeanette@FJERNnetsolv.dk> wrote:
> Billigt og godt webdesign til både private og erhverv
>
> Tag et kig forbi og skriv evt efter et godt tilbud.
> Vi er til at handle med..
> vi ses !

Tjae, efter 2 forespørgsler hhv. 8. November, og igen 15. November uden
nogen form for respons, så tror jeg ikke "vi ses" eller på anden måde
kommer til at handle med hinanden..

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-04 14:39

> Tjae, efter 2 forespørgsler hhv. 8. November, og igen 15. November uden
> nogen form for respons, så tror jeg ikke "vi ses" eller på anden måde
> kommer til at handle med hinanden..
> Med venlig hilsen Michael Petersen

Arh, Michael, du er da sart De har vel bare lukket på grund af velstand

/karsten (som også laver hjemmesider - og svarer inden for 24 timer)

Fra : Petersen_Michael

Dato : 05-12-04 20:01

In news:41b30f75$0$67144$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Karsten Madsen <km hos alsit i dk> wrote:

> Arh, Michael, du er da sart De har vel bare lukket på grund af
> velstand

Jeg tvivler, jeg vælger at betragte et firma, som man kun kan komme i
kontakt med via en @dresse, som ikke besvares, som ikke skilter med CVR
nr. eller anden form for info, der siger lidt om hvem man er, som
værende useriøst.

> /karsten (som også laver hjemmesider - og svarer inden for 24 timer)

Jeg _var_ potentielt interesseret i visitkort..

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-04 22:57

> [...]
> værende useriøst.
> Jeg _var_ potentielt interesseret i visitkort..

Tjaeh, det er jo det jeg får ud af kun at læse på den del af tråden jeg
svarer på... 1-0 til dig

/karsten