VDO
Fra : Gismo

Dato : 08-11-04 16:29

Har en VDO CD139 mp3 som har svært ved at holde
sporet når jeg høre CD udfaldene i lyden har ikke noget
med bump at gøre det kommer bare, mp3 bruger jeg ikke
mere da den er meget langsom til at finde numrene.
Problemet bliver værre hvis den er varm. (ikke sådan
varm)

Er det en skod CD afspiller, lyden er udmærket
kombineret med højtalerne i passaten, og konen syntes
farverne i CD afspilleren passer perfekt til den øvrige
instrumentering.

Nogen løsning?

Gismo.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 08-11-04 19:04

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message
> [...]
> kombineret med højtalerne i passaten, og konen syntes
> farverne i CD afspilleren passer perfekt til den øvrige

Er det brændte skiver?
Det kunne lyde til at være nogle skod skiver evt.
Hvis det er brændte prøv at kvali mærke som Verbatim - det er nr1 indenfor
CDR :)

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM

Fra : Gismo

Dato : 08-11-04 19:16

Dennis Pedersen wrote:

> Er det brændte skiver?
> Det kunne lyde til at være nogle skod skiver evt.
> Hvis det er brændte prøv at kvali mærke som Verbatim - det er nr1
> indenfor CDR :)

Det er ligegyldigt, den hopper.

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 08-11-04 22:06

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kombineret med højtalerne i passaten, og konen syntes
> farverne i CD afspilleren passer perfekt til den øvrige

Et bud er snavs/støv på laserens linse. Dette kan fjernes med en vatpind
fugtet i isopropylalkohol. Du må under ingen omstændigheder bruge sprit til
dette da dette kan gøre linsen mat.

Et andet bud kunne være at laseren simpelhen er brændt ud. Her hjælper kun
en udskiftning.

Selv tror jeg mest på snavs/støv!

Mvh
Claus

Fra : Gismo

Dato : 08-11-04 22:23

Claus Nygaard-Pedersen wrote:

> [...]
> bruge sprit til dette da dette kan gøre linsen mat.
>
> Et andet bud kunne være at laseren simpelhen er brændt ud. Her

Har nu bladret instruktionsbogen igennem og kunne finde
ud af hvor laser sidder, jeg må ud i dagslys og se om jeg
kan finde den, hvor køber jeg isopropylalkohol?

Gismo.

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 08-11-04 22:30

> Har nu bladret instruktionsbogen igennem og kunne finde
> ud af hvor laser sidder, jeg må ud i dagslys og se om jeg
> kan finde den, hvor køber jeg isopropylalkohol?

Du skal uden tvivl have låget af spilledåsen for at komme til laseren. Så
det bliver nødvendigt at pille den ud af bilen.

Når du har fået låget af den skal du lede en lille linse som laseren belyser
CD'erne igennem, under afspilning (det burde give dig en idé om hvor du skal
lede).

Isopropylalkohol vil jeg tro at du kan købe på apoteket. Og husk at
vatpinden kun skal fugtes.

Mvh
Claus

Fra : Gismo

Dato : 15-11-04 22:46

> [...]
> om hvor du skal lede).
>
> Isopropylalkohol vil jeg tro at du kan købe på apoteket. Og husk at

Det er forsøgt. og er mislykkedes, afspillern skla skille i atomer for
at komme ind tio linsen.

Hvad nu, man kan for renseCD er det noget der virker

Gismo