hej "lidelsesfælder"
Fra : Finn Johansson \(www~

Dato : 16-05-01 20:16

hej "lidelsesfælder"
med fare for at blive halshugget så tillader jeg mig at gøre opmærksom på et
"tilbud" jeg har fundet....
http://www.annesslankeskole.dk/seminarer.htm 1dags sommerseminar hvor du
lærer om masse af det vi går og kæmper med...!
og undskyld hvis jeg er kommet til at fornærme nogen!!
Finn

Fra : Modesty

Dato : 16-05-01 21:16

"Finn Johansson (www.fremtid-nu.dk)" <finn@fremtid-nu.dk> wrote

Snip

> med fare for at blive halshugget så tillader jeg mig at gøre opmærksom
på et
> "tilbud" jeg har fundet....

Tja.... der er jo en tendens til offentlig spank efterhånden....
bortset fra et par anarkister hist og pist.

> [...]
du
> lærer om masse af det vi går og kæmper med...!
> og undskyld hvis jeg er kommet til at fornærme nogen!!

Personligt synes jeg det lyder lidt dyrt, men hvis folk får så meget ud
af det at de får omlagt deres liv til et normalt, så........ Hvis du ser
på hvad folk gladeligt betaler bare for at blive vejet en gang om ugen
eller få et par opskrifter.... bare det virker på dem så er det jo fint
..
Kvinden har ihvertfald ret i at det er det der skal til:
Spis normalt og glem alt om slankekure. Kroppen stritter imod når den
bliver underernæret og reagerer uhensigtsmæssigt. Når det så ofte er
påpeget at et vægttab kommer i stand ved at indtage mindre energi end
man forbruger, så betyder det ikke at man skal spise mindre end sit
'normale' behov, men snarere at man skal begynde at bevæge sig lidt
mere. Det normale behov er jo netop ikke chips, slik eller hvad det nu
er den enkelte har fået for meget af, men god sund alsidig mad. Og så er
der stadig plads til lagkage på fødselsdage eller 3 retter mad når man
skal i byen. Det er ikke for ingenting at gode kostråd indeholder 600 g
grønt/frugt om dagen. Og det er ikke bare en tom trussel at man ikke kan
klare sig uden de essentielle fedtstoffer og andre næringsstoffer. Folk
får mangelsygdomme som bare kan være til at leve med, eller være til
stor gene. Der er en grund til at folk har så store falliterklæringer på
diverse slankekure og tager endnu en tur på vægt-elevatoren..... det er
fordi kurene er forkerte..... og dem der lever af at sælge dem er så
hamrende gode til at bilde folk ind at det er de vise sten, de har
fundet. Der er penge i skidtet er der, hvis man altså hopper på det.

Venlig hilsen
Maria

--
"There is a difference between knowing the path and walking the path."
Morpheus (Lawrence Fishburne III), The Matrix, 1999