Hvor kan man blive tjekkete?
Fra : Ukendt

Dato : 08-11-04 14:01

200 dread11.news.tele.dk NNRP Service Ready (posting ok).
from: "NNTP"
500 What?
post
340 340 <418f6cfa$0$169$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> (desired)
FROM: "NNTP"
Nes
NEWSgroups: dk.snak.seksualitet
Subject: hvor kan man testes?

Sidst jeg var hos min laege for at blive tjekkete fik jeg naermest en skideballe
for at blive tjekket for tit... samt en laengere moralpraediken om kondomets ve
lsignelser.
Ja tak, det ved jeg godt og bruger det ogs. Men derfor vil jeg gerne vaere sikke
r alligevel og ‚n gang om aaret er vel ikke at drive rovdrift paa laegevaesnet.

Saa derfor spoerger jeg nu... er der nogen der ved hvor man ellers, udover hos s
in laege, kan blive tjekket for div. sygdomme og andet eksotisk?
og hvad baoer man blive tjekket for? jeg troede der var en standardtest der tog
de relevante sygdomme men jeg blev spurgt hvasd jeg ville tjekkes for.
Jeg har ikke lige styr p† samtlige STD'er saa det var jo et godt spoergsmaal.

Haaber nogle kan hjaelpe.. jeg tror p† hellere et tjek for meget end et for lidt
:)

Fra : Christina

Dato : 10-11-04 12:16

<znip>

Der findes steder/klinikker hvor man kan tjekkes, jeg mener det i kbh. er
flyttet ud til rigshopitalet uden at være helt sikker....

Fra : no

Dato : 13-11-04 18:03

den slags skal man ikke finde sig i,-skift læge.

http://www.sexlinien.dk/links/praevention.htm

Klinik for seksuelt overførte sygdomme (SOS), Bakkevej 6, 1.th., 6700
Esbjerg

Foreningen Sex & Samfunds Præventions- og rådgivningsklinik, Rosenørns Allé
12 stuen., 1634 København V, Tlf: 33139113, e-mail: info@sexogsamfund.dk

HIV rådgivningen, , Tlf: 33911617

HIV-Danmark, Rådgivning, øst , Skindergade 44, 1.sal, 1159 København K, Tlf:
33325860, e-mail: raadoest@hiv-danmark.dk

HIV-Danmark, Rådgivning, vest , Vestergade 5, 8000 Århus C, Tlf: 70225868