Ad-Aware SE pro Build 1.05 fejl ?
Fra : Kim

Dato : 08-11-04 13:37

Min nye Ad-Aware SE pro Build 1.05
melder ved opdatering:
-> Fejl under hentning af opdatering

Installeret definitionsfil : SE1R17 05.11.2004
Installeret styreprogram : 1.05 Proffesional

Men kun hvis jeg sætter flueben i:
Konfigurer- Dirverse-Skjul dalogb. m. oplysninger under opdatering.

Hvis jeg fjerner fluebenet siger den:
Der blev ingen opdateringer fundet.

Kan nogen her hjælpe så jeg kan opdatere?

Mvh Kim

Fra : Sune

Dato : 08-11-04 13:41

On Mon, 8 Nov 2004 13:37:28 +0100, "Kim" <No@SpaM.dk> wrote:

> [...]
>
>Men kun hvis jeg sætter flueben i:
>Konfigurer- Dirverse-Skjul dalogb. m. oplysninger under opdatering.

Så lad være med det.

>Hvis jeg fjerner fluebenet siger den:
>Der blev ingen opdateringer fundet.
>
>Kan nogen her hjælpe så jeg kan opdatere?

Nej, for SE1R17 05.11.2004 ER den nyeste.

Mvh
Sune

Fra : Kim

Dato : 08-11-04 14:09

"Sune" <apr2003@tdcadsl.dk> skrev
> Nej, for SE1R17 05.11.2004 ER den nyeste.

Okay.
Findes der nu en vejledning til ver. 1.05 alá
den på http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm
"Konfigurer din Ad-aware til maksimal scanning" ?

Og hvad med de " Uvæsentlige Objekter" ?
Kan/skal man med sindsro slette dem ?

Jeg mener hvis Ad-Aware finder dem er de så
ikke bare lidt mistænklige og burde slettes ?

Hvad gør I andre ?

Mvh Kim

Fra : Per

Dato : 08-11-04 23:52

"Kim" <No@SpaM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan/skal man med sindsro slette dem ?
>
> Jeg mener hvis Ad-Aware finder dem er de så
> ikke bare lidt mistænklige og burde slettes ?

---

Hey Kim!

Jeg har slettet alle mine "uvæsentlige objekter" flere gange - det betyder
intet.

Det er blot nogle "historikfiler" som din PC gemmer. F.eks de sidst
benyttede dokumenter under startmenuen. Eller dine sidst benyttede Zipfiler.

De er absolut ikke mistænkelige - og jeg gider ikke at slette dem mere. De
bliver alligevel hele tiden gendannet.

Mvh. Per!