Hvordan følges/markeres en hel tråd n
Fra : jazz

Dato : 08-11-04 11:13

Jeg er ved at afprøve thunderbird til news men mangler noget funktionalitet.

Er det ikke muligt at markere en tråd som vigtig således at alle nye
indlæg til tråden også automatisk bliver markerede?

Det jeg er ude efter er at det bliver nemt at overskue om der er kommet
nye indlæg til tråde jeg er interesseret i uden at skulle finde dem alle
manuelt.

Derudover vil jeg gerne vide om det er muligt at automatisk få markeret
ens egene indlæg i grupperne som "important".

Venlig hilsen

Jakob

Fra : bhn

Dato : 08-11-04 23:18

jazz wrote:

> Jeg er ved at afprøve thunderbird til news men mangler noget
> funktionalitet.

Undskyld, hvis jeg spørger dumt, men hvad er formålet med at læse news i
et andet program end sit sædvanlige postprogram? Jeg bruger Netscape.
Venlig hilsen
BHN

Fra : jazz

Dato : 08-11-04 23:40

> Undskyld, hvis jeg spørger dumt, men hvad er formålet med at læse news i
> et andet program end sit sædvanlige postprogram? Jeg bruger Netscape.

Jamen det er da som med alle programmer at der er forskel på hvordan de
er organiseret og hvor overskuelige og brugervenlige de er. News er jo
en protokol for sig selv og der er egentlig overhovedet intet logisk i
at man skal bruge sit normale postprogram, men hvis man kan lide det er
det jo fint.

Jeg har indtil videre brugt gravity som er en standalone newreader men
havde lyst til at udforske thunderbird . Men som sagt er der ting jeg
savner så det kan være at jeg springer tilbage til gravity.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Anders Lund

Dato : 09-11-04 07:38

bhn wrote:

> Undskyld, hvis jeg spørger dumt, men hvad er formålet med at læse news i
> et andet program end sit sædvanlige postprogram? Jeg bruger Netscape.

Måske finder man et bedere program....

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Stig

Dato : 12-11-04 10:13

jazz wrote:
> Jeg er ved at afprøve thunderbird til news men mangler noget
> funktionalitet.

God idé. TB er en god NR. I hver fald for mig.

> Er det ikke muligt at markere en tråd som vigtig således at alle nye
> indlæg til tråden også automatisk bliver markerede?

AFAIK, nej. Menhvis du vælger at få vist postings som tråde finder jeg
det ikke nødvendigt. Det gør du ved at klikke på 'taleboblen' i bar'e,
yderst til venstre.

> Derudover vil jeg gerne vide om det er muligt at automatisk få markeret
> ens egene indlæg i grupperne som "important".

AFAIK nej. Måske i release 1.0?

De bedste hilsner

Stig

Fra : Stig

Dato : 13-11-04 18:25

jazz wrote:
> [...]
>
> Det jeg er ude efter er at det bliver nemt at overskue om der er kommet
> nye indlæg til tråde jeg er interesseret i uden at skulle finde dem alle

Jeg er siden blevet opmærksom på "Ignore thread"/"Watch thread". Med
denne feature kan du lettere følge en streng eller få TB til at ignorere
den i fremtiden. I visse nigthlies har der været en bug, men virker i
0.9 20041111.

/Stig

--
B: www.informationsarkitektur.info