Sprøjtning mod bladlus?
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 08-11-04 10:20

Min sommerfuglebusk var voldsomt angrebet i sommer, og jeg gav den sæbevand
i en forstøver - desværre nok for meget sæbe og for lidt vand, for den døde
næsten af det, og det var jo ikke meningen.
Men næste år prøver jeg igen... og så har jeg fundet et nyt forholdsvis
uskadeligt bekæmpelsesmiddel, som jeg gerne vil dele med jer på listen:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=1546316

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk

Fra : Inger Pedersen

Dato : 08-11-04 17:55

"Benedikte Brisson" <kuduliatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Men næste år prøver jeg igen... og så har jeg fundet et nyt forholdsvis
> uskadeligt bekæmpelsesmiddel, som jeg gerne vil dele med jer på listen:
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=1546316

LOL!
Og nu vil jeg da gå ud og hælde én op til sneglene og se, om det virker lige
så godt som øl.
I hører nærmere.

Hilsen Inger