Buler og ridser :(
Fra : S?ren Nielsen

Dato : 08-11-04 10:24

Hej

Der er sket det uheldige at min bror har lavet en bule og en ridse i min bil.

Men hvor får jeg lavet sådan noget billigt (Odense), og kan det evt. laves selv?

Bulen er ganske blød, så den kan vel trækkes ud med en sugekop-agtig ting?

Ridsen er ca 10 cm lang og 5 mm bred...

Bilen er en Fiat Punto '94 i original blå farve, hvis det kan hjælpe...

På forhånd tak for hjælpen!

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 08-11-04 10:32

"S?ren Nielsen" <soren@oik.dk> wrote in message
> [...]
bil.

> Men hvor får jeg lavet sådan noget billigt (Odense), og kan det evt. laves

http://www.chipsaway.dk/ kunne være en oplagt mulighed
De har enda hjemstavn i odense.

Kvaliteten af deres arbejde kender jeg ikke til - men prøv at giv dem et
ring om det er noget de kan ordne evt?

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 08-11-04 13:37

"S?ren Nielsen" <soren@oik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ridsen er ca 10 cm lang og 5 mm bred...
>
> Bilen er en Fiat Punto '94 i original blå farve, hvis det kan hjælpe...

Prøv ChipsAway.
Egegaardsvej 3B
5260 Odense S

Tlf.: 65 91 17 60