Hvem har et hit ? Med call on me
Fra : Sv-E

Dato : 08-11-04 08:14

Der kværner for tiden en tro kopi af omkvædet fra Steve Winwoods Valerie,
rundt i æteren. Den kaldes call on me, som forøvrigt også er det eneste jeg
har hørt tekstmæssigt fra den, da jeg ikke endnu har hørt hele nummeret.

Kender nogen til kunstner/baggrund for dette remix eller hvad det nu er ?
--
/Sv-E

Fra : Anders Houmark

Dato : 08-11-04 11:39

Sv-E wrote:
> [...]
> hørt hele nummeret.
>
> Kender nogen til kunstner/baggrund for dette remix eller hvad det nu

Jeg tror du tænker på Eric Prydz ... :
http://www.ministryofsound.com/eflyers/ericPrydz/remix/?ef=prydzVidRemix

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Sv-E

Dato : 08-11-04 15:46

Anders Houmark wrote:
> Jeg tror du tænker på Eric Prydz ... :
> http://www.ministryofsound.com/eflyers/ericPrydz/remix/?ef=prydzVidRemix

Sikkert, jeg kan bare ikke se den side, da jeg ikke er og ikke ønsker at
være medlem.

--
/Sv-E

Fra : steffen martin

Dato : 08-11-04 16:18

"Sv-E" <sv-erik@fjernstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Sikkert, jeg kan bare ikke se den side, da jeg ikke er og ikke ønsker at
> være medlem.

Det er ellers det hele værd. Og du kan jo melde dig ud bagefter,ikk?
Videoen er, hmmmmm, mams! Og man kan selv vælge hvilket klip man vil se...
:)

> --
> /Sv-E

Steffen

--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 09-11-04 23:09

Sv-E wrote:

> Sikkert, jeg kan bare ikke se den side, da jeg ikke er og ikke ønsker
> at være medlem.

Det er jeg ked af, undersøgte ikke selv linket i går, fordi jeg har prøvet
det for omkring en måneds tid siden, og der blev der ikke krævet login.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jacob E.

Dato : 08-11-04 15:53

Sv-E wrote:
> [...]
> hørt hele nummeret.
>
> Kender nogen til kunstner/baggrund for dette remix eller hvad det nu

Det er da bare endnu en idéforladt hjemmestudie-hitmager, som har fået et
hit på en billig baggrund. Hæsligt! Lige så smagløst som DJ Sammy, Replay
osv.

Jacob E.

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 08-11-04 23:20

> Det er da bare endnu en idéforladt hjemmestudie-hitmager, som har fået et
> hit på en billig baggrund. Hæsligt! Lige så smagløst som DJ Sammy, Replay
> osv.
-------------
Men den hitter..
Den ligger højt på hitlisten, og folk danser til den på diskoteket...

-Mere kan man vel ikke forlange når man udgiver en plade!?

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Sv-E

Dato : 09-11-04 09:01

Oliver Bruchhaus [6000] wrote:

> -------------
> Men den hitter..
> Den ligger højt på hitlisten, og folk danser til den på diskoteket...
>
> -Mere kan man vel ikke forlange når man udgiver en plade!?

Gad vist vide, hvor meget Steve Windwood får ud af det ?

Det er jo trods alt ham som har skrevet sangen, og jeg mener faktisk også at
denne version er en ret dårlig efterligning, på trods af de stramtklædte
damer i videoen

Kulturel voldtægt, eller er man blot blevet alt for gammel ?
--
/Sv-E

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 09-11-04 11:54

> Gad vist vide, hvor meget Steve Windwood får ud af det ?

Tjaaa... Men mon ikke om det er ham der har givet grønt lys for projektet!?
Om han vil have noget for det eller ej er vel ham der bestemmer!?
-Eller??
Så vidt jeg ved er det ikke helt lovligt bare at gå igang med sådanne
prjecter uden nogen form for tilladelser..

> [...]
at
> denne version er en ret dårlig efterligning, på trods af de stramtklædte

Syntes ærlig talt også kun at den var god første gang jeg hørte den..
Ikke engang musikvideoen kan gøre andet end at få mig til at slukke for
lyden og sætte en anden plade på..

> Kulturel voldtægt, eller er man blot blevet alt for gammel ?

Er enig i at ikke alle cover versioner er lige gode..
-Meeen igen, den her hitter altså..

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-04 20:46

> [...]
> Så vidt jeg ved er det ikke helt lovligt bare at gå igang med sådanne
> prjecter uden nogen form for tilladelser..

Ikke bare har han tilladt det, han har genindspillet vokalen specielt
til dette nummer (ifølge en P3-vært - mener det var Andrew Jensen).

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Jacob E.

Dato : 10-11-04 23:22

Karsten Strandgaard Jørgensen wrote:

> Ikke bare har han tilladt det, han har genindspillet vokalen specielt
> til dette nummer (ifølge en P3-vært - mener det var Andrew Jensen).

Det er sq faktisk rigtigt. Så det lader til at jeg må æde mine ord om, at
Call on me bare er et billigt trick til et nemt hit. Hmmm... er nu mere
skuffet over at Steve Winwood har har ladet sit smukke nummer maltraktere på
denne måde.

Jacob E

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 12-11-04 22:13

> [...]
> Call on me bare er et billigt trick til et nemt hit. Hmmm... er nu mere
> skuffet over at Steve Winwood har har ladet sit smukke nummer maltraktere

--------------
Nu du er igang, kan du så ikke også tage det med dj sammy i dig igen!?

Fra : Jacob E.

Dato : 12-11-04 23:36

> --------------
> Nu du er igang, kan du så ikke også tage det med dj sammy i dig
> igen!?

kraftedemefucking nej!

Jacob

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 13-11-04 11:01

> kraftedemefucking nej!
---------------
Lol...
-Okayokay..

Fra : Jan Holm

Dato : 09-11-04 00:07

Jacob E. wrote:
> Det er da bare endnu en idéforladt hjemmestudie-hitmager, som har
> fået et hit på en billig baggrund.

Hvis det er så ideforladt og billigt, må jeg da foreslå at du gør ham
"kunsten" efter..

Ooh btw. Ideforladt hjemmestudie hitmager not. Selvom han måske er ny for
dem
der kun kigger på top 30, og det fantastiske musikfuckingsik der rotere i
den
nærmeste reklameblok, så har Eric et pænt stort bagkatalog.
http://www.discogs.com/artist/Eric+Prydz

Mvh
Jan Holm

Fra : Jacob E.

Dato : 09-11-04 01:46

Jan Holm wrote:

> Hvis det er så ideforladt og billigt, må jeg da foreslå at du gør ham
> "kunsten" efter..

Er ikke musiker, eller det der ligner.

> [...]
> rotere i den
> nærmeste reklameblok, så har Eric et pænt stort bagkatalog.

Der kan man bare se.

Mvh Jacob

Fra : Jan Holm

Dato : 09-11-04 16:12

"Jacob E." <sp@mmergotohell.invalid> skrev i en meddelelse
> Er ikke musiker, eller det der ligner.

Det burde ikke være nødvendigt, jeg mener det er jo bare et trommeloop
med et sample ind over....

Mvh
Jan Holm

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-11-04 14:43

Jacob E. skrev:

> Det er da bare endnu en idéforladt hjemmestudie-hitmager, som har fået
> et hit på en billig baggrund. Hæsligt! Lige så smagløst som DJ Sammy,
> Replay osv.

Aner man en smule misundelse over for en som tjener mere end dig?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"