Sea & Sea i Danmark ?
Fra : KB

Dato : 08-11-04 03:37

Hvem er det nu lige der forhandler Sea & Sea i Danmark. Mener at det er en
butik i København ?

Mvh.
Kenneth Bang

Fra : Johnny Christensen

Dato : 08-11-04 09:25

Dykkercenteret gør. Men du kan også gå direkte til importøren
http://takegawa.dk/

JZC

Fra : HKN

Dato : 08-11-04 09:51

"Johnny Christensen" <Johnny_chri@hotmail.com> wrote in message
> Dykkercenteret gør. Men du kan også gå direkte til importøren
> http://takegawa.dk/

Det bliver et svært valg.............bum bum......

-HKN

Fra : Henrik

Dato : 08-11-04 18:11

takegawa.dk de svarer aldrig - har aldrig mødt SÅ dårlig en service...
Troede de levede af kunder - men de er skide ligeglade - de svarer
ikke på henvendelse

Henrik

Fra : HKN

Dato : 08-11-04 20:07

> takegawa.dk de svarer aldrig - har aldrig mødt SÅ dårlig en service...
> Troede de levede af kunder - men de er skide ligeglade - de svarer
> ikke på henvendelse

Ja, ok - så er det måske nok bedre med et hoverende svar fra
dykkercentret......

-HKN

Fra : __vaDer

Dato : 08-11-04 20:17

Glem ikke bedre vidende og nedladende!

Fra : KB

Dato : 08-11-04 20:22

Da hverken Dykkercentret eller impotøren åbenbart kender til kundepleje har
I så forslag til, hvor man kan købe Sea & Sea udstyr på nettet til
fordelagtige priser ?

Mvh.
Kenneth Bang

Fra : Søren Arnvig

Dato : 08-11-04 21:10

> Da hverken Dykkercentret eller impotøren åbenbart kender til
> kundepleje har
> I så forslag til, hvor man kan købe Sea & Sea udstyr på nettet til
> fordelagtige priser ?

Hej Kenneth.

Du kan købe et brugt Motormarine II-EX m YS-60 Blitz
af mig for 4900,-.

Hvis det skal være på nettet kan du jo prøve
www.camerasunderwater.co.uk

Søren Arnvig

Fra : KB

Dato : 08-11-04 21:45

Kommer der nogen form for told på når man køber fra f.eks.

Fra : Søren Arnvig

Dato : 09-11-04 00:14

> Kommer der nogen form for told på når man køber fra f.eks.
> www.camerasunderwater.co.uk ?

Ikke så vidt jeg ved.
Der er fri handel indenfor EU.

Søren Arnvig

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 09-11-04 08:25

Søren Arnvig wrote:
> "KB" <kennethbang@nospamtiscali.dk> wrote in message
>
> Ikke så vidt jeg ved.
> Der er fri handel indenfor EU.

Ja det er jo en sandhed med modifikationer, hvis du sælger for meget som
f.eks. amazon.co.uk gør det bliver du pålagt at betale moms.

Fra : __vaDer

Dato : 09-11-04 10:26

Som Jonas har nævnt:
I visse tilfælde vil sælgeren kræve dansk moms og evt. dansk punktafgift.
Det gælder bl.a., når hans salg af varer til danske købere i det løbende
eller i det foregående kalenderår overstiger 280.000 kr. pr. år.

Men læs selv alt om det på følgende link.

http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=137520&vID=200341&i=0#i137520

Mvh

Fra : Allan Hansen

Dato : 09-11-04 08:21

"KB" <kennethbang@nospamtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Da hverken Dykkercentret eller impotøren åbenbart kender til kundepleje
har
> I så forslag til, hvor man kan købe Sea & Sea udstyr på nettet til
> fordelagtige priser ?

Du kan trygt handle i Dykkercentret. Du kan bare lade være med at
spørge/diskutere nitrox, dobbeltventiler, brancheforeningen eller dykning i
kronborgbugten, ect. Du kan oven i købet regne med at de ligger inde med
reservedele eller i det mindste skaffer dem hurtigt med en ordentlig besked.
Om prisen på Sea & Sea er højere her ved jeg ikke.

Allan Hansen

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 08-11-04 21:04

HKN wrote:

> Ja, ok - så er det måske nok bedre med et hoverende svar fra
> dykkercentret......

10 point for den umotiverede svining af dykkercentret :)