gmon.out hvad er det ??
Fra : Tom

Dato : 07-11-04 23:31

Tjae..
Hvad er gmon.out
For noget !?

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 07-11-04 23:41

Tom <nospam@fakemail.dk> skrev 2004-11-07:

> Hvad er gmon.out

Det er en fil som et program laver hvis det er oversat med -pg af gcc eller
andre lign. gnu oversættere. Denne fil kan bruges til at lave forskellige
analyser af køretider, call grafer osv. Det er en fil til debugging.

Thomas

Fra : Tom

Dato : 07-11-04 23:51

On 07/11/04 23:41, in article slrncot947.a6u.zensonic@www.zensonic.dk,
"Thomas S. Iversen" <zensonic@zensonic.dk> wrote:

> [...]
> andre lign. gnu oversættere. Denne fil kan bruges til at lave forskellige
> analyser af køretider, call grafer osv. Det er en fil til debugging.

Betyder det at jeg bare kan smide dem ud, hvis jeg ikke lige helt forstår
hvad du mener.. ( aner ikke noget om debugging ) er meget mere til
almindelig boogie !?
Tom

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 08-11-04 00:12

> [...]

> Betyder det at jeg bare kan smide dem ud, hvis jeg ikke lige helt forstår
> hvad du mener.. ( aner ikke noget om debugging ) er meget mere til

Ja dem kan du roligt kyle ud. Jeg ville dog undersøge hvilke applikationer
der laver dem så du undgår at få dem hver gang du kører en applikation

Thomas

Fra : Tom

Dato : 08-11-04 00:39

On 08/11/04 0:12, in article slrncotaui.als.zensonic@www.zensonic.dk,

> Ja dem kan du roligt kyle ud. Jeg ville dog undersøge hvilke applikationer
> der laver dem så du undgår at få dem hver gang du kører en applikation
>
> Thomas

Har rodet en masse med 0.b.x.x soft og shareware her de sidste par dage..
Det er sikkert noget af det.. Og så har jeg haft en mængde chrash !! I OSX
med app. Wiretap.. Der ellers er ret fed.. Men ikke kan lide filer og 64MB..
Somme tider !?
Tom

Tak for svar

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-11-04 00:07

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:
> Tjae..
> Hvad er gmon.out
> For noget !?

du har spillet quake...

Fra : Lone Schmidt

Dato : 08-11-04 16:47

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> du har spillet quake...

LOOOOOOL!!

Man ska´sgu´passe lidt på hvad man fortæller Morten!
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Tom

Dato : 08-11-04 21:02

On 08/11/04 0:06, in article edm262-381.ln1@G5.reippuert.dk, "Morten
Reippuert Knudsen" <nospam@reippuert.dk> wrote:

> du har spillet quake...
næ nej.. Jeg har spillet netradio !!
Jeg har faktisk ingen spil på min maskine bortset fra et der hedder
trisection, som jeg ikke spiller ( der er dog en bruger af maiskinen) der
bruger dette spil.. Er bare ikke sket de sidste par dage !
Tom

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-11-04 23:42

> [...]

> trisection, som jeg ikke spiller ( der er dog en bruger af maiskinen) der
> bruger dette spil.. Er bare ikke sket de sidste par dage !

Ok, kan se at Thomas har givet en mere fyldesgørende forklaring.
Bestemte optioner i Q3 genererer osse gmon.out filen.