Se iCal i browser uden .mac?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 07-11-04 22:48

Hejsa.

Jeg ville frygtelig gerne kunne se min iCal-kalender via en browser, hvis
jeg ikke lige er et sted, hvor jeg har Mac'en med. Findes der en mulighed
for at gøre dette, uden at skulle abbonnere på .mac? Jeg har læst noget om
en WEBDav-server, men det lyder lidt for avanceret - plus jeg har ikke en
computer jeg kan køre som server...

Vh. Rasmus Nielsen.

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 07-11-04 23:03

icalx.com hoster ens ical kalender gratis, og kan også bruges til at
vise den frem i en browser.

--
Mvh Martin

Fra : Anders Krøyer

Dato : 08-11-04 15:52

In article <1gmwlb6.1rg5tpf1blgon4N%spam@talentmedia.dk>,
spam@talentmedia.dk (Martin Bredthauer) wrote:

> icalx.com hoster ens ical kalender gratis, og kan også bruges til at
> vise den frem i en browser.

eller spymac.com her kan man oprette en gratis konto og får mail, 100 mb
webplads med ical funktionalitet + andre sager.

~ Anders

Venlig Hilsen
Anders Krøyer

Fra : Jimmy DamsgÂŒrd

Dato : 18-11-04 01:13

Martin Bredthauer wrote:
> icalx.com hoster ens ical kalender gratis, og kan også bruges til at
> vise den frem i en browser.

hmm nu har jeg lagt min kalender op. Men kan jeg ikke angive bestemte
brugere, som må få adgang?

Mit behov er f.eks. at give kæresten adgang til at redigere, og venner
adgang til at læse.

Så vidt jeg kan se, så kan man kun begrænse adgangen til min egen bruger
eller alle besøgende uden login?

/JD