T630 Unlock
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-11-04 22:33

Hej

ER det ikke muligt selv med noget enkelt software at unlocke T630 ligesom
det fx er med nogle Siemens telefoner?

Hvis man fx har et USB kabel til en ericsson telefon, kan man så ikke
unlocke selv uden at gøre noget besværligt?

Mvh. Bjarke

Fra : BG

Dato : 07-11-04 22:38

Nej

--
====================================== phone pages
http://borgus.net ---- http://osbymikro.tk

Fra : helloo.dk

Dato : 08-11-04 00:53

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvis man fx har et USB kabel til en ericsson telefon, kan man så ikke
> unlocke selv uden at gøre noget besværligt?

Hvis det var så nemt ville vi bare have alt for mange tågehorn til at rende
rundt med et datakabel og sige "jeg kan unlocke for 50,- kr nu!!" Dem kan vi
godt undvære... Lad os få alle de små drenge på 12 år væk fra brancen og
lad de store som lever af at drive en forretning frem, så der ikke længere
er den dårlige omtale af dårlige unlock af telefoner og dem som går i
stykker ikke længere findes på markedet!
hilsen Dan

--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-11-04 07:38

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote in message

> [...]
> er den dårlige omtale af dårlige unlock af telefoner og dem som går i
> stykker ikke længere findes på markedet!

Smut du hellere over i markedsgruppen hvis du vil reklamere.

Fra : Anders

Dato : 08-11-04 08:18

Det jar sku' da ikke noget at gøre med reklame, det Dan nævner....

Anders

Fra : helloo.dk

Dato : 08-11-04 11:10

"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> wrote in message
> Det jar sku' da ikke noget at gøre med reklame, det Dan nævner....

Folk har meget travlt når de ser mit navn her.. Det gør ikke noget anders..
jeg har lært at leve med at de andre er misundelige
hilsen Dan

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-11-04 15:47

"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> wrote in message
> Det jar sku' da ikke noget at gøre med reklame, det Dan nævner....

Hvorfor skulle der ikke være det? Når han tydeligvis ikke vil hjælpe er det
jo for at beskytte sine egne indtænks kilder...

Og hvis man ikke vil hjælpe kan han vel bruge markedsgruppen til at skaffe
kunder, istedet for diverse forums på nettet, inkl. nyhedsgrupper.

Det er da sikkert man skal bruge et specielt stykke instrument.. men jeg
synes også jeg mindes i starten da jeg havde en Siemens S55 så var det
umuligt at låse op... ifl diverse unlockere uden specielt stykke hardware..
Men så var det jo bare der kom et program hvor man let kunne gøre det uden
at have alt muligt.

Jeg har jo ikke at sinde at starte firma, og derfor kan jeg ikke se noget om
at man endelig ikke må hjælpe, for så kommer der en masse undlockfirmaere..
Hvilket der jo vistnok er rigeligt af i forvejen (der er vel en økonomist
gevist) men så bør de til gengælg ikke synes det er deres totem at befinde
sig her i nyhedsgruppen.

Fra : helloo.dk

Dato : 08-11-04 17:37

> Hvorfor skulle der ikke være det? Når han tydeligvis ikke vil hjælpe er
det
> jo for at beskytte sine egne indtænks kilder...

Jeg hjælper hele tiden.. Jeg hjælper jo tydeligvis manden ved at fortælle
ham at man ikke kan låse op med et datakabel...

> [...]
hardware..
> Men så var det jo bare der kom et program hvor man let kunne gøre det uden

Det kom skam først efter min kære ven.. det kom sørme også til at ligge på
min hjemmeside under gratis download.. men det ser du vel heller ikke.. så
prøv lige at slap lidt af...

> [...]
> gevist) men så bør de til gengælg ikke synes det er deres totem at befinde

Det som jeg personligt vil undgå er at der er for mange små knægte som
tjener kassen på at have et datakabel uden de betaler moms og skat når vi
andre skal gøre dette! Derudover er det også for at højne kvaliteten af
unlock. Jeg ved ikke hvor mange telefoner jeg efterhånden har lavet efter
folk har været hos en af de før omtalte knægte som ikke ved bedre end bare
at trykke løs på en masse knapper i et eller andet tilfældig program! Men
hvis det ikke er det folk vil have så skulle alle da købe sig et datakabel
og begynde at unlocke telefoner.. Heldigvis gør telefonselskaberne det
sværer og sværer at låse telefoner op så alle amatørne falder heldigvis
fra...

Det er fint nok du brokker dig over at du syntes jeg ikke hjælper men prøv
lige at undersøg hvad du siger inden at komme med de beskyldninger!
Hilsen Dan

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-11-04 17:49

> Jeg hjælper hele tiden.. Jeg hjælper jo tydeligvis manden ved at fortælle
> ham at man ikke kan låse op med et datakabel...

okay,

Men du kan måske så hjælpe med til hvordan T630 er låst når den er købt med
Sonofon abonnement...

For jeg har nemlig modtaget telefonen idag, og da mit Tele2 nummer først
bliver flyttet om 1 måned eller noget i den retning ville jeg jo gerne bruge
simkortet i den til i den nye telefon..

Det virkede også fint, der kom net på telefonen og jeg fik et opkald og
telefonen virkede...

Men efter ca. 20 minutter skrev telefonen "INTET NET" i displayet..
Er det normalt at telefonen er låst på denne måde at den kan skifte så den
ikke vil logge på nettet men godt kan have tændt telefonen? Førhen kunne man
jo ikke komme ind i telefonen hvis den er simlåst.. Har også prøvet med et
Orange simkort, kan godt komme ind i telefonen men den skriver intet net,
efter den tilsyneladende har søgt efter net...

Er det noget du kender til?

Fra : Per Jensen

Dato : 08-11-04 20:50

Hej

Lyder som en fejl i sender/modtager delen på telefonen 1800 Mhz, din telefon
er ikke simlåst hvis du kan komme ind i telefonen med flere forskellige
simkort isat.
Indlever den til reparation ...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-11-04 21:48

"Per Jensen" <per_j@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Lyder som en fejl i sender/modtager delen på telefonen 1800 Mhz, din
> telefon er ikke simlåst hvis du kan komme ind i telefonen med flere

Det vil jeg vel ikke med en 1 dags gammel mobil...

Men det er vel general fejl i modtager delen.. Der er både GSM 900 og 1800
net her.. Og telefonen siger intet net når man prøver at søge...

Jeg har på fornemmeren den gik istykker imens jeg brugte bluetooth.... jeg
overførte filer via bluetooth og imens der kig nettet af telefonen. jeg kan
dog stadig kommunikere med bluetooth tilfra computeren.. Men hastigheden er
kun ca. 4kb/s men det er måske meget normalt?

Fra : helloo.dk

Dato : 08-11-04 23:56

> [...]
er
> kun ca. 4kb/s men det er måske meget normalt?

Om den er simlåst tror jeg ikke men du kan selv kikke ved at taste >*<<*<*
hvor > = højre med joystikket.. < = venstre med joystikket og * = Stjerne..
Der vil du så komme ind i en menu hvor du både kan se hvilken software der
ligger i telefonen og hvad den evt. er låst til!

Dit problem har jeg hørt flere gange.. Når folk bruger bluetooth til
dataoverføring sker der et eller andet.. Dette kan laves på garanti'en hvis
du indlevere telefonen hvor du har købt den,.. Også selv om den kun er 1 dag
gammel!

Hilsen Dan

Fra : Olsen

Dato : 08-11-04 14:34

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er den dårlige omtale af dårlige unlock af telefoner og dem som går i
> stykker ikke længere findes på markedet!

Så tuder Dan igen igen igen!
/steff ..... født i 1959

Fra : helloo.dk

Dato : 08-11-04 17:39

"Olsen" <nasty@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Så tuder Dan igen igen igen!
> /steff ..... født i går>

De der totale tåbelige bemærkninger kan vi godt undvære.. Hvis du ikke er
klogere skulle du tage og holde det for dig selv!
hilsen Dan

Fra : Olsen

Dato : 08-11-04 23:54

> "Olsen" <nasty@vip.cybercity.dk> wrote in message

> De der totale tåbelige bemærkninger kan vi godt undvære.. Hvis du ikke er
> klogere skulle du tage og holde det for dig selv!
> hilsen Dan Tudefjæs

Og han tuder stadig....... Hvor ynkeligt
/stef

Fra : helloo.dk

Dato : 09-11-04 00:45

> Og han tuder stadig....... Hvor ynkeligt

Hvad er der galt nasty@vip.cybercity.dk kan du ikke finde mere børneporno??
Brug dog tiden mere fornuftig!

Fra : Olsen

Dato : 09-11-04 08:41

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er der galt nasty@vip.cybercity.dk kan du ikke finde mere
børneporno??
> Brug dog tiden mere fornuftig!

Dit sidste indlæg har jeg desværre været nødtil at anmelde til politiet.
Det er nu lidt synd for dig at jeg ved hvem du er, men du ved ikke hvem jeg
er, men det tror jeg du finder ud af nu.
/ steff

Fra : helloo.dk

Dato : 09-11-04 12:13

> [...]
jeg
> er, men det tror jeg du finder ud af nu.

Jeg er ikke en kylling som er nød til at gemme mig bag et eller andet.. jeg
tør godt stå frem og vise folk hvem jeg er.. Måske er det også derfor jeg
opføre mig lidt bedre end dig herinde...

Politiet.. HA hvad skal de dog blandes ind i det her for.. Jeg har skam ikke
lavet noget ulovligt du..
hilsen Dan

Fra : Olsen

Dato : 09-11-04 16:48

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse

> Politiet.. HA hvad skal de dog blandes ind i det her for.. Jeg har skam
> [...]

Skal vi ikke lade politi og domstol afgøre om du har gjort noget ulovligt,
når du sætter mig i forbindelse med børneporno.
Juraen er vist rimelig klar på dettte område, men jeg må desværre ikke
udtale mig i en verserende sag.
For god ordens skyld tillader jeg mig at referere til gældende lovgivning.
( det er nok især stk.3 som er interessant her)

STRAFFELOVENS
§ 267 ÆRESKRÆNKELSE
Den, som krænker en andens ære ved fornærmelige ord eller handlinger eller
ved at fremsætte eller udbrede sigtelser for at forhold, der er egnet til at
nedsætte den fornærmede i medborgeres agtelse, straffes med bøde eller
hæfte.
Stk. 2.
Er fornærmelsen fremsat mod nogen af de i § 119, stk. 2, nævnte personer i
anledning af udførelsen af deres tjeneste eller hverv, uden at
bestemmelserne i straffelovens § 121 kommer til anvendelse, bliver dette ved
straffens udmåling at betragte som en skærpende omstændighed, og straffen
kan da stige til fængsel indtil 6 måneder.
Stk. 3.
Ved straffens udmåling bliver det at betragte som en skærpende omstændighed,
at fornærmelsen er fremsat i trykt skrift eller på anden måde, hvorved den
får en større udbredelse, eller på sådanne steder eller til sådanne tider,
at det i høj grad forøger den krænkende i ytringen.

/steff

Fra : helloo.dk

Dato : 09-11-04 23:35

> [...]
lovgivning.
> ( det er nok især stk.3 som er interessant her)

Hvem tror du lige selv du er??

Advokatfirmaet
Steffen Olsen
Per Henrik Lings Allé 4, 2.
2100 København Ø
TlF: 35550225

eller vil du bare gerne være ham?
hilsen Dan

Fra : DirectX

Dato : 09-11-04 12:24

Nu tuder du, hvor ynkeligt....

C@ss

Fra : John

Dato : 09-11-04 14:50

"Olsen" <nasty@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> børneporno??
>
> Dit sidste indlæg har jeg desværre været nødtil at anmelde til politiet.

*SNIP*

LOL

Spis en kiks.

Fra : Himself

Dato : 09-11-04 22:45

> [...]
> jeg
> er, men det tror jeg du finder ud af nu.

Klynk klynk...
man kan godt se hvem der er et fjols her.
og det er ikke helloo.dk