Slå Lyden uden tab af ydelse ? (PGO T-rex)
Fra : Rasmussen

Dato : 07-11-04 22:24

Hej Ng

Nu Køre skrammel kassen langt om længe ( efter 7 mdr og 10000 Km )sådan som
jeg vil have den til at køre Men......

Det ville nu være rart hvis man kunne tage lidt af lyden uden at miste for
meget ydelse.

Nu sidder der et Atena Racing Kit samt en 21 mm Kaburator og en Tecno Racing
potte på den men mange af de andre Scootere der overhaler mig hvert dag
støjer ca halvt så meget som min Hvilke potter bruger de og kan de fåes til
en pgo uden at skulle have gang i et svejse apperat. Har du / I en idee så
send gerne et link til hvor det kan købes

MV Per R

Fra : RpR

Dato : 07-11-04 23:29

> [...]
> en pgo uden at skulle have gang i et svejse apperat. Har du / I en idee så
> send gerne et link til hvor det kan købes

Har du et åbent filter på din 21mm karburator? Så er det kilde til MEGET
støj.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Rasmussen

Dato : 08-11-04 00:36

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse
> Racing
> til

> Har du et åbent filter på din 21mm karburator? Så er det kilde til MEGET
> støj.
>
> --
>
> - RpR
> MopedGallery - More addictive than heroine
> http://www.MopedGallery.dk
> ICQ: 19284098
> "4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
> --

Nej Havde købt et power filter men nåede ikke at montere det da det jo ingen
beskyttelse har mod vand og mudder så der sidder det originale endnu.

MV Per R

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 09-11-04 14:37

"Rasmussen" <per@fjernmiggets.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en pgo uden at skulle have gang i et svejse apperat. Har du / I en idee så
> send gerne et link til hvor det kan købes

Tjek ulden i din udstødning.

Af med skruerne i enden af lyddæmperen. Og skild den af.
Hvis ulden er brændt væk er det en stor kilde til larm.
Det forudsætter dog at det er en knæk potte du kører med :)

Hvad med en TP Powered. Måske lidt underkill til Athena Racing men hvis du
ikke har andet på end de tre ting er du måske heller ikke så interreseret i
at din tap går til fordi den yder max? :)

Mv.
Hans-Jacob