Skærme
Fijala 3554
Hjælp ang køb af skærm?
Fra : Steen Jensen

Dato : 07-11-04 21:56

Jeg har lige solgt min crt skærm så jeg står for at skulle købe en tft. Jeg
er så lidt i tvivl om hvilken skærm jeg skal købe.Det skal siges at jeg før
havde en 21" så jeg vil jo helst have en 19" frem for en 17".Jeg er klar
over at nogen af nedestående skærme er uden dvi men det er mit nuværende
grafikkort også kan selvfølgelig ikke udelukke at det skal skiftes
engang.Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i syntes om disse skærme evt
forslag til andre muligheder i 3000kr klassen.

Acer AL1721ms
LG Flatron L1720B
LG Flatron L1915S
17" Xerox XL-775D

Mvh Steen Jensen

Fra : Janner

Dato : 08-11-04 08:13

Uden tvivl Xerox XL-775D den holder hele vejen ....... Bare finishen på
denne skærm rykker det meste, herudover er både ydelsen og billed kvalien
helt i top

/Jan