Nye Mc venlige vejskilte
Fra : Per Emborg

Dato : 16-05-01 17:16

Så er der kommet nye venlige vejskilte :))))
se venlist dk.binaer.motor
--
Per Emborg
kvikkerten@email.dk

Fra : Michael Haahr

Dato : 16-05-01 17:51

Fra : Ulf Bang

Dato : 17-05-01 14:36

"Michael Haahr" <michael-h@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

For hulan hvor er jeg træt af alt det bøvl med de fand... binaer grupper.
Hvilken server skal man på for at finde den ovenstående NG. Jeg bruger
news.inet.tele.dk uden resultat.

mvh
Ulf

Fra : Hans Peter Holm

Dato : 17-05-01 16:56

Ulf Bang skrev:

> For hulan hvor er jeg træt af alt det bøvl med de fand... binaer grupper.
> Hvilken server skal man på for at finde den ovenstående NG. Jeg bruger
> news.inet.tele.dk uden resultat.

Som TDC kunde kan du bruge news://test.news.tele.dk/dk.binaer.motor

Det er en test-server, og der er ingen garanti for noget. Følg med i
de interne grupper tele.internet.info og tele.internet.news-service
angående udviklingen på området.

--
Hans

Fra : Ulf Bang

Dato : 18-05-01 08:07

"Hans Peter Holm" <hpholm@adresse.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er en test-server, og der er ingen garanti for noget. Følg med i
> de interne grupper tele.internet.info og tele.internet.news-service

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Tak for hjælpen!!!!

Det er godt gjort, at man som garvede IT mand, men lille news bruger, ikke
kan finde ud af tingene. Eller er det bare Tele DK som gør alt for at mudre
billedet for tiden. På en måde er det også lidt af en falit erklæring at
måtte oprette en info gruppe, bare for at informere kunderne om den muder
man kaster på skærmen hver dag, for at brugeren kan finde ud af systemet.

mvh
Ulf