Ducati er død
Fra : Per Emborg

Dato : 16-05-01 17:10

Den sidste af brøderne der skabte Ducati er død ifølge Tv 2 tekst

X-Eleven
Per Emborg
kvikkerten@email.dk
www.kvikkerten.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-05-01 19:19

Per Emborg wrote:

> Den sidste af brøderne der skabte Ducati er død ifølge Tv 2 tekst

Side 143

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 16-05-01 21:01

On Wed, 16 May 2001 18:10:13 +0200, "Per Emborg" <kvikkerten@email.dk>
wrote:

>Den sidste af brøderne der skabte Ducati er død ifølge Tv 2 tekst

Damn, Douglas Adams i fredags - og nu det her! Nå, Ducati har da
stadigvæk en genial konstruktionschef... nå, nej - ham har Aprilia jo
headhuntet til Moto Guzzi. Verden er sgu' da af lave.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : Steen Gruby

Dato : 16-05-01 21:17

On Wed, 16 May 2001 22:01:19 +0200, Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net>
wrote:

Hej Uffe

>Damn, Douglas Adams i fredags - og nu det her! Nå, Ducati har da
>stadigvæk en genial konstruktionschef... nå, nej - ham har Aprilia jo
>headhuntet til Moto Guzzi. Verden er sgu' da af lave.

Det ender sgu' med at de får vendt Guzzi motoren i den rigtige retning
)

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Jesper Lau Lindhardt

Dato : 16-05-01 21:31

In article <3b02dfd4.11064317@149.212.63.99>, oz9zi@gruby.dk says...

> Det ender sgu' med at de får vendt Guzzi motoren i den rigtige retning

*LOL*...det var sgu dagens bedste...))

//Lau

Fra : Thomas

Dato : 16-05-01 21:34

"Uffe R. B. Andersen" <urb@twe.net> wrote in message

> Damn, Douglas Adams i fredags - og nu det her! Nå, Ducati har da
> stadigvæk en genial konstruktionschef... nå, nej - ham har Aprilia jo
> headhuntet til Moto Guzzi. Verden er sgu' da af lave.

Eh..? Er douglas død, eller?? Nej det passer forhåbentligt ikke!!
Hm.. så skulle man måske læse hans bøger en gang mere, mens man kniber en
tåre :-/

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 17-05-01 12:44

On Wed, 16 May 2001 22:34:12 +0200, "Thomas" <feeling@home.now> wrote:

>Eh..? Er douglas død, eller?? Nej det passer forhåbentligt ikke!!
>Hm.. så skulle man måske læse hans bøger en gang mere, mens man kniber en
>tåre :-/

Jo, desværre er det sandt:
<http://www.ing.dk/konf/root/redproduktion/sub/noter/html/3893.html>.

Jeg er også selv gået i gang med h2g2 igen - for at ære hans minde.

Fra : Michael K.S.

Dato : 17-05-01 12:54

On Thu, 17 May 2001 13:43:36 +0200, Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net>
wrote:

>Jo, desværre er det sandt:

DON'T PANIC....

>Jeg er også selv gået i gang med h2g2 igen - for at ære hans minde.

Han suser garanteret rundt et eller andet sted på Improbability drive
med en Babelfisk i øret....

-M
42 definitely 42