ad-aware vil ikke opdateres...
Fra : Mads Madsen

Dato : 07-11-04 16:29

Hej

Har forsøgt at opdater min ad-aware 6.0
Opdateringen går i stå når der er hentet 5%

Det eneste der står er: installeret referencefil 01r346 24.10.2004

trykker jeg derpå på kanppen FÆRDIG og lukker programmet...så kan det
ikke åbnes igen.
Får nu beskeden FEJL UNDER HENTNING AF AD-AWARE REFERENCE-FILEN

Er der andre der har det samme problem??

Jeg har forsøt på tre forskellig maskiner og alle gør det samme.

Mvh.
Mads

Fra : Erling

Dato : 07-11-04 17:22

Mads Madsen skrev:
> [...]
>
> Er der andre der har det samme problem??
>
> Jeg har forsøt på tre forskellig maskiner og alle gør det samme.

Hej.
Du skal hente den sidste nye version.
Den version du har er forældet.
m.v.h.
Erling
--
www.oz1eee.dk

Fra : John

Dato : 07-11-04 17:31

"Erling" skrev i en meddelelse

> Mads Madsen skrev:

> Du skal hente den sidste nye version.
> Den version du har er forældet.

og her kan du læse mere: http://lavasoftsupport.com/

Mvh John

Fra : EXIT

Dato : 07-11-04 21:57

Og når du så har prøvet denne så prøv Spy Docter
Først scannede jeg med Ad Aware (ny ver) fandt den 14 spy
Der efter brugte jeg så Spy Docter 113 spy.......øh tak for kaffe...!

Fra : Jesper Louis Anderse~

Dato : 08-11-04 09:16

EXIT <Herogder@hjem.dk> wrote:

> Og n?r du s? har pr?vet denne s? pr?v Spy Docter
> F?rst scannede jeg med Ad Aware (ny ver) fandt den 14 spy
> Der efter brugte jeg s? Spy Docter 113 spy.......?h tak for kaffe...!

Og hvordan vurderer du at 113 ``et-eller-andet-udefineret'' er
bedre end 14? Det foerste kunne vaere filer, det andet kunne
vaere samlinger af filer, saa i virkeligheden er
sammenligningsgrundlaget noget lidt andet

--
< Keltus> .. now back to reading my /. and compiling my \
l33t gentoo linux which makes it 5000% faster than \

Fra : Kim

Dato : 08-11-04 13:40

"EXIT" <Herogder@hjem.dk> skrev
> Og når du så har prøvet denne så prøv Spy Docter

Hvae er den gratis ?

Mvh Kim