Har denne runde dims noget med telefoni at~
Fra : Henrik J. Nielsen

Dato : 07-11-04 16:17

Hej,

Jeg har en kammerat, der hører nogle "klik", når han taler i telefon. Jeg
kan også høre det, når jeg taler med ham.

I din forbindelse har han undret sig over en rund dims/dåse han har over sin
køkkendør.

Jeg vedhæfter to billeder - og håber nogen kan fortælle, om det har noget
med telefoni at gøre.

Han er Tele2-kunde. De vil gerne sende en tekniker ud for at kigge på det.
Han skal selv betale - og det vil han også gerne, men det ville være
ærgeligt, hvis dimsen intet har med hans telefoni at gøre.

Mvh
Henrik

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-11-04 16:33

"Henrik J. Nielsen" <news@hjn.dk> wrote in message
> [...]
> sin køkkendør.
>
> Jeg vedhæfter to billeder - og håber nogen kan fortælle, om det har noget

Det tror jeg ikke det har.. Det er højt sansynligt en gammel telefondåse som
aldrig er blevet nedtaget. Der er i hvertfald ikke monteret nogle ledninger
i den ser det ud til.

Hvordan lyder de klik? det lyder nu lidt mærkeligt, har han testet med en
anden telefon og taget andre telefoner fra?

Fra : Henrik J. Nielsen

Dato : 07-11-04 17:04

Hej Bjarke,

Det lyder som om, der er nogen der løfter et andet rør, men det er der
ikke - altså medmindre PET lytter med

Han har prøvet forskellige telefoner og forskellige stik og tage telefoner
fra, men det ændre tilsyneladende ikke noget.

Hans største problem er dog hans telefonsvarer. Han havde en helt ny digital
telefonsvarer (uden bånd). Pludselig kan folk kun lige nå at sige deres
navn, så lægger den (telefonsvaren) på.

Han har så købt en ny telefonsvarer, men der sker det samme.

Mvh
Henrik

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-11-04 17:25

> [...]
> helt ny digital telefonsvarer (uden bånd). Pludselig kan folk
> kun lige nå at sige deres navn, så lægger den (telefonsvaren)

Det lyder som om der er en dårlig forbindelse et eller andet sted.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Henrik J. Nielsen

Dato : 07-11-04 17:26

Hej Bjarke,

Fra : Henrik J. Nielsen

Dato : 07-11-04 16:38

Jeg vedhæfter naturligvis ikke to billeder - disse har jeg lagt i dk.binaer
(jeg kan ikke finde ud af at linke til beskeden)

Mvh
Henrik