mos fra skoven.
Fra : jacob

Dato : 07-11-04 15:55

Hej NG.

Vi har været i skoven idag og samle mos til juledekorationer, men hvordan
skal dette tørres???

MVH Fam. Nyc Johansen

Fra : Inger Pedersen

Dato : 07-11-04 18:01

"jacob" <jjo@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Vi har været i skoven idag og samle mos til juledekorationer, men hvordan
> skal dette tørres???

Hvorfor vil du tørre det?
Jeg kæmper hvert år en kamp for at undgå, at det tørrer

Hilsen Inger

Fra : jacob

Dato : 08-11-04 19:24

> Hvorfor vil du tørre det?
> Jeg kæmper hvert år en kamp for at undgå, at det tørrer

så det holder "evigt"

MVH Jacob

Fra : Inger Pedersen

Dato : 08-11-04 19:36

> så det holder "evigt"

Jeg er ikke enig i pointen - for mig er det netop vigtigt, at det ser frisk
ud.
Men bortset fra det: Du skal bare gøre - ingenting.
Når du har lavet juledekorationerne, tørrer det af sig selv.

Og hvis du tænker på - Gud forbyde det! - at tørre en større portion, så du
har til fem års dekorationer, kan du bare brede det ud på nogle aviser i
nogle uger; tiden afhænger af lokalets temperatur og luftfugtighed.

- Og her går jeg og sprayer mosset i mit nissebo hele december måned!

Hilsen Inger