Andet multimedie
bentjuul 3670
generere PDF filer vha udskrivning
Fra : Bo

Dato : 07-11-04 14:59

Hej,
Ved i om der findes nogle gratis programmer som kan generere pdf filer
automatisk når der udskrives til "pdf" printeren.
Et program som man kan købe ligger på http://www.pdffactory.com/, men jeg
synes prisen er lige i overkanten til det jeg skal bruge det til.
Hilsen
Bo

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 07-11-04 15:04

Bo wrote:

> Ved i om der findes nogle gratis programmer som kan generere pdf filer
> automatisk når der udskrives til "pdf" printeren.

Kik her:
http://www.cutepdf.com/Products/CutePDF/writer.asp

Om den er god nok ved jeg ikke, men den koster da ikke.

--
Mvh. Lars

Fra : Flemming

Dato : 07-11-04 15:55

"Bo" <mad@fedt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Et program som man kan købe ligger på http://www.pdffactory.com/, men jeg
> synes prisen er lige i overkanten til det jeg skal bruge det til.

Hej Bo
Prøv www.pdf995.com den er god

Flemming

Fra : Bjarne Aabrandt

Dato : 08-11-04 13:22

"Bo" <mad@fedt.dk> wrote in news:418e2a22$0$239
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Hej,
> Ved i om der findes nogle gratis programmer som kan generere pdf filer
> automatisk når der udskrives til "pdf" printeren.

Jeg har i et par år brugt pdfcreator, og jeg er udmærket tilfreds med det.
Du kan finde det her:
http://sector7g.wurzel6.de/pdfcreator/index_en.htm
M.v.h.
Bjarne